firberblad Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Steam starter med å pakke ut. Deretter stopper det på 40%. Har vært slik i 12 minutter nå. Har prøvd den versjonen jeg laste ned, og oppdatert en fra en DVD plate med samme resultat. Noen andre? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Gikk fint hos meg. Tok sabla lang tid. Totalt brukte jeg vel 40 min på å installere spillet. edit: Men det var verdt det. Endret 16. november 2004 av ivellios Lenke til kommentar
Solidox_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg hadde akkurat det samme problemet idag, rammen min var ikke helt tipp-topp. Tok ut en brikke, så virka det helt fint. Kjør Memtest og sjekk at det ikke er noe feil på rammen din. Min teori: Det største fila er vel på rundt en gigabyte og hvis du har noe feil overhodet på den første gigabyten du har med ram, viser nok dette seg i form av korrupte filer... Håper det hjelper! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 den står bare slik i en evighet, så går den videre etter en god stund Lenke til kommentar
Solidox_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Glemte å si at jeg fikk en feilmelding og at installasjonen ble avbrutt... Hvis den bare stopper opp er det vel kanskje noe litt annet ja. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Flyttes til HL-kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå