Gå til innhold

HJÆLPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg? jeg er jævlig desperat! Jeg bruker win me, dessverre! det krasjer hele tida uansett hva! win update har bare sp1 og ikke noen andre. hvet noen om noen steder jeg kan få oppdatert eller få windows til å gå stabilt? mvh Dagger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den fryser når jeg spiller eller bare lar den stå stille eller gjør forskjellige ting på en gang.

hvis jeg brenner cd`er eller gjør helt vanlige ting:

altså UANSETT fucker den up helt alltid! JEG Hater WINDOWS!

Lenke til kommentar

Hvis den kræsjer hele tida, så er den tydeligvis ikke mer stabil da, din amøbe. Har du reinnstallert OS den siste tiden og evt glemt å innstallere noen drivere? Har den vært ustabil hele tiden, eller begynte den for en stund siden, evt etter hva?

Lenke til kommentar

Quote:

Kjetil Lura skrev (2002-05-27 17:16):

Dagger har du prøvd win xp/2k,etter at eg instalerte xp har eg ikke hatt noe problemer med at PC-en er ustabil,har me liggende er noe dritt for å si d pent.

Kjetil

Min ME kjører fjellstøtt, har aldri hatt noen problemer med den. Kan være noe feil med hardwaren din. Har du vært nedi maskinen å styrt?

Lenke til kommentar

Orjanp??

nei eg har ikke vært nedi maskinen min å styrt,om d er noe galt med hardwaren min hvorfor er win xp stabilt på min pc som me ikke er,vil påstå at win me er d dårligste oset bill gates noen gang har laget,1500 kr rett i dass!!!!

Kjetil

[ Denne Melding var redigert av: Kjetil Lura på 2002-05-28 20:10 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...