Eyeball Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har drevet og forsket litt for å klokke opp min Dell Dimension 8200, med en 2GHz prosessor. Hovedkortet er et i850, 82801BA. Prosessor er en Intel Pentium 4, Northwood. Problemet er at jeg ikke får til tilgang i Bios til å endre FSB og multiplier. Har forsøkt å flashe bios, uten hell. Kan det være slik at hovedkort ikke støtter klokking?? Har forsøkt et par programmer som klokker fra Bios, men finner ikke mitt eksakte hovedkort i disse programmene. ( CPUFSB, CpuCool..) Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ferdig-PCer som Dell kan ikke klokkes! Lenke til kommentar
Eyeball Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Er dette allmen kjent eller er det din påstand?? Hva må eventuelt gjøres?? Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er dette allmen kjent eller er det din påstand?? Det er alment kjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå