Joachim_F Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Half-Life 2 er i butikkene, og Valve må finne seg noe annet å bruke tiden sin på. Hva blir det, mon tro? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 For people that are running into the bug on startup that looks like: "Map Version is 0, expecting 19" Try this to see if it works: 1. Go into your \Steam\SteamApps folder. 2. Rename the file called sourcemodels.gcf to something else. 3. Relaunch the game. This is going to require a redownload of this file, but if you want to get playing tonight it's probably the best path. There are a couple of people now that were in this situation that were fixed this way. As soon as we possible we'll release a fix for this that will not require this workaround. Please let me know if this does or does not fix this specific problem for you. Just shoot me an e-mail at [email protected]. If this does fix it, it would be useful to get copies of a couple of the renamed (bad) cache files. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 fett bil spill^^ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nice, men kan garantere at jeg får den feilen og må laste den en dritt stor fil som ISDN linja mi ikke tåler. Krysser fingrene når jeg får spillet (kanskje) i morgen fra gamesmix. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) haha jeg skal laste ned de ATI levelsene og kjøre dem på mitt GF4 Ti4200 så det brenner opp Endret 16. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 hva med at Valve blir ferdig med HL2 før de gjør mye annet, får jeg har betalt 449.- for et spill som ikke gjør annet en å ta opp 4gig av hardisken min Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Lage HL planetside? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Nei takk til et HL mmorpg Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 joo please et HL mmorpg Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kanskje lage et expansion sett... Slik som Doom 3? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kanskje roe det hele ned litt, slik at vi nå får til til å ordentlig sette oss inn i hl2 og alle de moddene som kommer... La nå de gutta og jentene som har laget dette vidunderlige spillet få sove litt... Det har sikkert ikke blitt mye søvn på dissa folka den siste tiden Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Strategi, er ALT for få strategispill som faktisk kan regnes som bra. Nesten alle spillene som kommer er jo klin like innen sjangeren. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Strategi, er ALT for få strategispill som faktisk kan regnes som bra. Nesten alle spillene som kommer er jo klin like innen sjangeren. Den siste grunnen din er er grunnen for at jeg hater strategispill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg