HejAl Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei. Fetteren min skal ha en ny, komplett PC til ca 10 000kr, ikke mer enn 12000kr. Så kom jeg over dette tilbudet på komplett, og synes det ser veldig bra ut (skjermkortet må han nok bytte ut, men ellers er det da vel mye ytelse for pengene?): http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10043 Og han vil ha den ferdigbygget fra komplett. Er ikke dette et veldig bra tilbud? Socket 939 er vel framtidsrettet... Bør han slå til? Nytt grafikkort kjøper han nok uansett. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Tja , hadde iallefall skiftet skjermkort . Lenke til kommentar
HejAl Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Noen som har noen flere innspill;)? I og med at hverken fettern min eller jeg har tenkt å sette opp en maskin selv, burde han da gå for dette tilbudet? Har dere evt noen bedre forslag? Må være fra komplett, og ferdigbygget...og som sagt helst ikke mer enn 10 000, maks 12 000. Hvis han slenger på 512RAM til, slik at det totalt blir 1GB RAM, + et powercolor 9800PRO kommer prisen på litt over 11 646kr. Da er det vel ikke mye mer å utsette på dette systemet? Endret 17. november 2004 av HejAl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå