Anubis Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 trenger displayet på denne såfremt det fungerer. klarte å miste tlf min i bakken så displayet sprakk. :/ Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 er vel bare glasset på dekselet som har sprukket? det er hvertfall det som skjedde på min etter en kraftig smell i veggen. men regner med at nytt deksel koster vel like mye som en ny mobil.. helsikes konsumer samfunn! Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 er nok displayet. ser ut som det har rent ut noe greier inni der å. var å hørte på mobildata.. 1000 kr for å bytte displayet. 'ja'.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 sinnsyk pris, lurer på hvor mye selv skjermen koster egentlig.. for det er hel uhyre enkelt og skifte den selv. null lodding, bare en ledning som skal plugges i en kontakt. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Display finner man på qxl f. eks. www.mytrendyphone.dk selger også display til t630 også. koster rundt 300 kr, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 det koster 500 danske :| prøve å finne noe brukt noe først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå