wilai Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 eg har lyst å kople en Rj45 plugg på den 8 led kabelen som komme inn til huset men kos er oppsetten? den skal kople direkte til xDSL splitteren! eg har en 8 led kabel som føre til dei andre veggkontaktene i huset kan eg sette en RJ45 plugg på den og? kos e oppsetten? dei leden som eg i bruk nå er : kvit/blå på pin 1 blå på pin 2 kvit/grøn på pin 5 og grøn på pin 6 Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 eg har lyst å kople en Rj45 plugg på den 8 led kabelen som komme inn til huset men kos er oppsetten? den skal kople direkte til xDSL splitteren!eg har en 8 led kabel som føre til dei andre veggkontaktene i huset kan eg sette en RJ45 plugg på den og? kos e oppsetten? dei leden som eg i bruk nå er : kvit/blå på pin 1 blå på pin 2 kvit/grøn på pin 5 og grøn på pin 6 Ehh Skriv norsk i fullstendige setninger og uten slang så skjønner vi hva du mener. Led--> diode? olds69 Lenke til kommentar
runel Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skal gå fint det, du benytter klemme 4 og 5 i pluggen på kabel inn i huset, antagligvis er det blå og rød kabel du skal bruke der, samme hvilken farge på hvilken pinne..... Når det gjelder kabel mellom splitter og veggkontakt for videre forbindelse er det vil like enkelt å bruke en ferdig kabel...? Lenke til kommentar
Duplo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva skal du med en RJ45 på den kabelen? Du bruker ikke noen flere par om du kobler på en sånn.. er en grunn til at det ikke er en rj45.. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 for eg må kople kabelen inn til xDSL splitteren og så videre til adnre veggkontakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå