Gå til innhold

Gamesmix suger, hl2 er ikke kommet!


Anbefalte innlegg

Gamesmix prøvde å holde datoen slik de aller fleste og sendte ikke spillet ut før i går (mandag). De kunne ikke sende det på fredagen for da hadde vi fådt det før vi skulle og de kunne ikke sende det på lørdag og søndag, for da har de (som mange andre) fri.

 

Jeg er fornøyd med gamesmix, tar som regel bare 2 dager fra de sender det til du får det, rask levering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gamesmix prøvde å holde datoen slik de aller fleste og sendte ikke spillet ut før i går (mandag). De kunne ikke sende det på fredagen for da hadde vi fådt det før vi skulle og de kunne ikke sende det på lørdag og søndag, for da har de (som mange andre) fri.

 

Jeg er fornøyd med gamesmix, tar som regel bare 2 dager fra de sender det til du får det, rask levering.

hm.. hadde ikke gjort en dau shit om det kom til folket 1 dag før.. grunnen til det er så simpel som dette:

 

"spillet er låst i steam selv om du har fått tak i spillet" (sitat av naboen min som har hatt spillet i cover siden fredag

Lenke til kommentar
hm.. hadde ikke gjort en dau shit om det kom til folket 1 dag før.. grunnen til det er så simpel som dette:

 

"spillet er låst i steam selv om du har fått tak i spillet" (sitat av naboen min som har hatt spillet i cover siden fredag

De som blir "tatt" i å levere t spill til kunder før lanseringsdatoen mister alle fremtidige rettigheter til å selge Half Life og alle andre titler fra Valve. Derfor ville ingen som ønsker å drive seriøst sende ut spillet slik at folk fikk det tidligere.

 

Dette er noe Valve har sendt ut til samtlige forhandlere. Hos kjedene ble det sendt til hovedkontoret, for andre skal distributøren for hver enkelt butikk ha sendt det ut. Å skylde på Gamesmix, CDON etc. for at de faktisk fulgte beskjeden fra "store helten" Valve blir bare idiotisk.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte det over steam det er nesten 200 kr billigere der en i norge, tok silverpakka, kursen ligger på 6 kr, så det kosta meg 389 eller no sånt, får cdn om 6 til 8 uker da, men kan spille det på steam, tok meg ca 5 min fra jeg kjøpte det til jeg spilte det, det rocker!!!

Lenke til kommentar
Whine, whine whine ...

Do you want some cheese with that w(h)ine ?

 

 

Tydelig at det er CS-generasjonen som er ute og skal kjøpe spill gitt. :roll:

Ganske tydelig ja. De mener visst at butikkene med glede skal ta sanksjoner fra Valve for å gi dem et spill før de uansett får brukt det. Og om de ikke gir dem spillet på lanseringsdatoen, slik at de kan whine over overbelastede Steam-servere, ja da er det hvertfall krise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...