Shaper^ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg bestillte HL2 fra gamesmix på søndan, men d hakke kommet enda... d skulle kommet i dag! Noen som vet når det kommer i posten min??? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg bestillte HL2 fra gamesmix på søndan, men d hakke kommet enda... d skulle kommet i dag!Noen som vet når det kommer i posten min??? samme her men de suger ikke. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) jo de suger, bestilte for flere uker sida! De burde klart og sendt på lørdag. Endret 16. november 2004 av kule-ku Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) jo de suger, bestilte for flere uker sida! De burde klart og sendt på lørdag. bestilte for en måned siden. så de er vel kanskje ikke feil frie men de suger ikke. vi får det vell i morgen da Endret 16. november 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg bestilte Everquest2 fra gamesmix på fredag, og fikk det i dag. Synes ikke det er så værst. Hva står det i bestillingene deres. Står det levert? I så fall er det ihverfall sendt. Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg å bestilte de der..Det står att de er levert da..de sto de igår og Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Jeg bestilte Everquest2 fra gamesmix på fredag, og fikk det i dag. Synes ikke det er så værst. Hva står det i bestillingene deres. Står det levert? I så fall er det ihverfall sendt. hørte at gamesmix sendte hl2 i dag morres Endret 16. november 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg å bestilte de der..Det står att de er levert da..de sto de igår og Da er det jo posten som suger, ikke Gamesmix.... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg å bestilte de der..Det står att de er levert da..de sto de igår og Da er det jo posten som suger, ikke Gamesmix.... stemmer. det er jo ikke gamesmix som leverer posten . Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Bestile for rundt ni måneder siden. så kommer det ikke idag. virkelig skuffet . Så jeg benytter meg nokk av angreretten og sender det tilbake til der vor det kom fra. Desuten kjøpte jeg spillet et annet sted Sitter å venter på at spillet skal bli aktivert. Det tar utrolig lang tid. Så gru dere Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Jeg bestillte HL2 fra gamesmix på søndan, men d hakke kommet enda... d skulle kommet i dag!Noen som vet når det kommer i posten min??? altså, hvis du tror at det tar 2 dager å pakke, levere til postkontoret i oslo og sende til deg, så burde du tenke en gang til. og å skylde på gamesmix er bare tull. har bestilt derfra mange ganger, og ofte er de like raske som diverse nettbutikker. (komplett osv). edit: hvis du bor 500 meter i fra gamesmix så føler jeg kanskje med deg. Endret 16. november 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg å bestilte de der..Det står att de er levert da..de sto de igår og Da er det jo posten som suger, ikke Gamesmix.... stemmer. det er jo ikke gamesmix som leverer posten . ja de er vell de.. for håpe de kommer snart da.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Mitt spill kom i posten idag, bestilt fra Elkjøp! Aktiverer HL2 nå! Lenke til kommentar
guezz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Fikk ikke spillet jeg heller, men jeg får det nok i morgen. Jeg gikk heller å kjøpte spillet i butikk, så får jeg bruke angreretten på den som kommer i morgen. Det blir bare noen tiere i frakt, men det er verd det! Snart ferdig med unlockingen. Gleder meg! Edit: Er ikke fornøyd med Gamesmix! Det minste en kan forvente når en forhåndsbestiller er at en får spillet på utgivelsesdagen, ellers er det jo poenget borte med bestillingen! Endret 16. november 2004 av guezz Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 er helt enig med dere. det er rett og slett ingen grunn til å forhåndsbestille når man ikke får det i posten den dagen det er ute "Idiotene" på cdon.com sendte jo spillet ut på søndag... jeg understreker SØNDAG.. hvem idioter gjør det? Lenke til kommentar
slettern Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 "Idiotene" på cdon.com sendte jo spillet ut på søndag... jeg understreker SØNDAG.. hvem idioter gjør det? enig, CDON suger, siste gang jeg kjøper noe der! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 "Idiotene" på cdon.com sendte jo spillet ut på søndag... jeg understreker SØNDAG.. hvem idioter gjør det? enig, CDON suger, siste gang jeg kjøper noe der! cdon.com din platebutikk på nettet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg bestilte fra elkjop.no på lørdag, kom i dag Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 "Idiotene" på cdon.com sendte jo spillet ut på søndag... jeg understreker SØNDAG.. hvem idioter gjør det? enig, CDON suger, siste gang jeg kjøper noe der! cdon.com din platebutikk på nettet. dvd/cd-rom er jo plater da og det er morsomt å høre på nesten alle dere andre. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 "Idiotene" på cdon.com sendte jo spillet ut på søndag... jeg understreker SØNDAG.. hvem idioter gjør det? enig, CDON suger, siste gang jeg kjøper noe der! cdon.com din platebutikk på nettet. hehe stemmer bra det men hadde jeg vist det fra før av så hadde jeg kjøpt det fra elkjøp eller noen som har litt bedre konsentrasjon på det kunden ønsker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå