Gonzo2 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har tengt å kjøpe Sony Ericson k500i med Y.T. hos siba. Går det ann å ta ut sim kortet og sette i et annet, uten å betale noe i månen??? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) tror ikke månen vil ha pengene dine uansett.... Jeg antar at du mener youg talk? du må jo betale 200 spenn imåneden... dette er et forhåndsbetalt abonnement, så dette må du betale hver måned ut bindingstiden uansett.. Endret 16. november 2004 av THacker Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nei dette går ikke. Du inngår jo en abonnementsavtale med Netcom og månedsregningen kommer jo uansett. Jeg har hørt om det samme. At om man ikke bruker sim-kortet noen gang så merker ikke operatøren at det er i bruk og sender heller ikke regninger. Dette tror jeg de har ordnet opp i nå, men du kan jo prøve Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nei, dette går ikke an. Det er en grunn til at Netcom betaler store deler av mobiltelefonen for deg. Ser at du er en forholdsvis ny bruker, men ta en kikk på retningslinjene vedrørende bruk av emnefelt før du poster neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg