bææææææ Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Hei En av kameratene mine har skaffet seg en icemat. Problemet er at musa hans ikke fungerer på matta! Musa reagerer ikke på underlaget! Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Har han kjøpt icemat for optisk mus da? De gamle ismattene var jo ikke beregnet på optiske møss. Var for øvrig derfor jeg aldri kjøpte de (hadde veldig lyst på en før, men når de bruker år og dag på å lage den fordømte nye versjonen som de skrøt av så lenge kan de jammen ha det så godt). Det skjer jo ofte at en optisk mus ikke reagerer på underlaget... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har hatt min icemat black og intelli 3.0 i godt og vel 1 år. Fungerer glimrende. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Icemat er en matte for ballmus. Lenke til kommentar
sunh Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Det der er en gammel optisk mus med nokså utdatert teknologi. "Nyere" mus, feks intelli 3.0 eller bedre, og mx300/500 eller bedre har ingen problemer på icemat, så vidt jeg har erfart. Uansett om den er svart eller transparent og versjon 1 eller 2. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Hei En av kameratene mine har skaffet seg en icemat. Problemet er at musa hans ikke fungerer på matta! Musa reagerer ikke på underlaget! Hva kan dette komme av? Logitech MX300 + svart Icemat fungerer glimrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå