Lanka Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvordan gjør jeg dette? Jeg kjøpte en spill i en nettbutikk, og da jeg åpnet pakken jeg fikk i posten så var det bare en cd. Jeg kontaktet dem, for å oppklare det. Og de sa at det var slik at man kunne sende spillene fra cd'en til ngagen. Men jeg vet ikke hvordan. Vet noen? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Spillet ligger nok på CD' en så innstaler den. Så overfører du spillet til mobilen via Bluetooth, IR eller datakabel Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Javel, men hva slags format skal jeg sende? Jeg får bare kan ikke installere på skjermen på telefonen. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 n-gagespill skal komme på eget minnekort. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Det vet jo jeg, men nytter ikke å si det til nettbutikken. Men uansett. .Gbc-filer funker ikke som spill til ngage? Lenke til kommentar
joku Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 lurer på om gbc filer er spill til goboy som er gameboy emulator til series 60. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Prøv å skriv .jar etter filnavnet Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Det funket veldig dårlig... Men en ting, jeg får jo ikke overført noe til min N-gage via Bluetooth. Altså småfiler går. Men store filer på over 5 mb, sies at minnet er fullt. Men når jeg sjekker det så har jeg over 30 Mb igjen på kortet... Skal det være sånn??? Og hva med .blz-filene? Hva brukes de til? er ikke det også en form for .jar fil? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hvilken nettbutikk er dette? du har nok fått piratkopier Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Blz-filer er piratkopierte n-gage spill.. Du trenger du et spesielt program fo å installere disse filene på mobilen. Jar og jad filer er java spill(eventuelt programmer. Sis er symbian spill (eventuelt programmer) Gbc-filer er game boy color roms Bg-filer er Game boy roms Kjøpte du en CD med blz-filer? Dette er ulovlig 8ulovlig med priatkopiert n-gage spill), og ganske meningsløst ettersom at det er enkelt å laste de ned fra nettet selv... Inlegg nr 666 Endret 16. november 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Her er det en nettbutikk som nok bør få en smekk eller to, for det de har gjort her er klart ulovlig. Du har fått piratkopierte spill som du trenger et visst program (vil ikke navngi det) for å kjøre dem. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Og hva heter butikken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå