Sponis Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Eg la merke til at Clasohlson selger komponenter. Lønner det seg å handle her? Det er vel ganske billig. er det kvalitet? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nja, vet ikke helt, merkene er jo ukjente, men de er sannsynligvis like stabile og funker nok like greit som de produktene som er satt inn i vanlige elektrokjede pcer. Men ikke forvent deg det råeste du kan kjøpe for penger Lenke til kommentar
Folo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Tror du får billgere dersom du setter sammen på en webshop, men du kan jo se hva du får til. De komponentene de selger er sikkert helt ok, men om du betaler en 100 lapp ekstra for å kjøpe noe som andre vet funker så hadde jeg heller valgt det. Men min erfaring er at Clas Ohlosn ikke er noe revolusjonerende billige på hardware. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ved å sammenligne priser i prisguiden og Clas Ohlson, så ser det ut som C.O. er ganske mye dyrere. De oppgir ikke merke, men de har også kjente merker (Seagate, Aopen mm). Lenke til kommentar
hart Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Clas Ohlson er ikke akkurat billigst, men skulle du kjøpe der så har du jo garanti/kjøpsloven gjelder som på alle andre plasser. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Clas Ohlson er ikke akkurat billigst, men skulle du kjøpe der så har du jo garanti/kjøpsloven gjelder som på alle andre plasser. Tja, sånn sett så er det kanskje sikrere å kjøpe fra nettbutikk. I fysiske butikker får man ikke noen angrerett. Det får man når man kjøper over nett. Hvis varen ikke er slik du hadde forventet deg så kan bruke angreretten i en nettbutikk men ikke hos clas ohlson, Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) hei, Handler mye smådeler som f.eks Y-strømkabler, nettverkskabler, DVD-RW'er osv når jeg er innenom. Sparer jo frakten. Aldrig hatt noen problemer med CO. Mvh Kimmer Endret 16. november 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Takk for tipsene, men har no sett at C.O ikkje er noke spessielt billig på hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå