Gå til innhold

Hvorfor hakker Gta3!?!?

Anbefalte innlegg

Jeg har en 1.4 Tordenfugl med 256 SDRam og Gf2 Ti 64DDR

Hvorfor hakker da GTA3 på min nmaskin?? kjører 1024x768 og helt low på draw distance og uten trails og hardware acc på sound. Det hakka ikke i starten, men på siste misson før jeg kom itl neste by så begynte det å hakke.. er det noen som vet hvorfor det hakker??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har noe ala samme problem, sitter på en

xp1800

512DDR

flaske halsen er jo seff skjermkortet, som ikke drar GTA 3 på 640x480 uten att det hakker, da med trails og draw distance på minimum...

dett er DRIT KJETT!!

Housey

Lenke til kommentar

kjett å ha mega maskin og spillene fortsatt ikke funker!

det går tilogmed treigt på ps2 og det er plag noen ganger!

fly er fetest å komme seg fram og tilbake med og hvis dekk flyr over stadion så står det cocks der! Så vidt jeg hørte på radioen (chatterbox) så er det en fan som sier at liberty city cocks ruler! så vet dekk det!

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har hørt så er det en memory leack i gta3 å derfor får mange lav ytelse etter en del spilling, det var en på forumet til rage3d som hade en lcd sak som fortalte blant annet cpu varme og hvor mye minne som ble brukt, det som skjedde var at mere og mere minne ble brukt.

Lenke til kommentar

Har ikke problemer i et hele tatt med gta3 jeg, med untak av at etter 2-3 timer spilling så må jeg starte på nytt pga en minnelekkasje i spillet men det er jo levelig ( til en patch kommer).

Jeg kjører på win98se på en AMD 1200, geforce2 64mb, 256 ram og det

funker som ei kule.

Lenke til kommentar

Fikk endelig GTA3 i går. Deilig.

Spiller på 1024x768x16 og det flyter helt fint, selv med mitt skjermkort. View distance ca 70%.

Imidlertid får jeg en Ghost-effekt på folk som beveger på seg. Særlig irriterende var det i introen. Skal det være sånn?

Celeron 1GHz@1,33Ghz

768MB SDRAM

30GB HD IBM

Abit VH6T

GeForce 256 DDR

19" Panasonic skjerm

[ Denne Melding var redigert av: p4power på 2002-05-31 11:56 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-31 11:53, p4power skrev:

Fikk endelig GTA3 i går. Deilig.

Spiller på 1024x768x16 og det flyter helt fint, selv med mitt skjermkort. View distance ca 70%.

Imidlertid får jeg en Ghost-effekt på folk som beveger på seg. Særlig irriterende var det i introen. Skal det være sånn?

Yup, det skal det... Du kan slå det av ved å trykke av "trails" eller hva det nå het i options menyen for grafikk. :smile:

Da går spillet med et mye bedre!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er i allefall mulig og komme til en helt ny bane når du har gjort ferdig alt på ps versjonen (da mener jeg alt! alle oppdragene, hoppene, de gjemte pakkene og rampage'ene)

Tror byen skal hete Carson City eller no....?

På pc versjonen vet jeg ikke, skal vel være ganske likt på ps og pc....

Do not underrestimate.......:cool:

Lenke til kommentar

jeg kjører en tbird 1000 med 128 (hundreogtjueåtte) mb sd-ram... har winXp, gef3-ti200... og gta3 kjører som en konge i 1024 med alle gfx options på full... tror du bør laste ned en driver eller to jeg.. gjerne til chipset og gfx... lykke til :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...