StaBBer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som vet om det fortsatt er mulig å kjøpe den en eller annen plass? Trenger såårt hjelp! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Qxl er en fin plass.... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hva skal du med en så svær og klumpete kontroll har en kopis som har en sånn hvist du har en ny en så kan jeg sikkert ordne et bytte Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) hva skal du med en så svær og klumpete kontroll har en kopis som har en sånn hvist du har en ny en så kan jeg sikkert ordne et bytte Jeg satt å lurte på når en eller annen måtte si det du nettopp sa der. Utrolig nok kom kom du ikke før nå. Men IMO så er den kontrollen den beste som noensinne er laget, så enkelt kan jeg si det. Ingen kommer i nærheten en gang... Synes den ligger mye bedre i hånda enn for eksempel den S kontrolleren. Har forresten ingen nye, så det blir ikke noe bytting. Har bare to store orginale, og dene ene begynner å blir slitt, derfor jeg har begynt å se meg rundt etter en. Blir vel til jeg bestiller 2-3 stk fra usa eller noe... Endret 17. november 2004 av StaBBer Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 hva skal du med en så svær og klumpete kontroll har en kopis som har en sånn hvist du har en ny en så kan jeg sikkert ordne et bytte Jeg satt å lurte på når en eller annen måtte si det du nettopp sa der. Utrolig nok kom kom du ikke før nå. Men IMO så er den kontrollen den beste som noensinne er laget, så enkelt kan jeg si det. Ingen kommer i nærheten en gang... Synes den ligger mye bedre i hånda enn for eksempel den S kontrolleren. Har forresten ingen nye, så det blir ikke noe bytting. Har bare to store orginale, og dene ene begynner å blir slitt, derfor jeg har begynt å se meg rundt etter en. Blir vel til jeg bestiller 2-3 stk fra usa eller noe... har du store hender ? synes den nye S kontrolleren som kom med min X-box er genial passe perfekt , alle knappen kommer innen rette rekkevidde og så er den akkurat passe tung blir ikke sliten av og hoden den lege og så merker man at den er der Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 hva skal du med en så svær og klumpete kontroll har en kopis som har en sånn hvist du har en ny en så kan jeg sikkert ordne et bytte Jeg satt å lurte på når en eller annen måtte si det du nettopp sa der. Utrolig nok kom kom du ikke før nå. Men IMO så er den kontrollen den beste som noensinne er laget, så enkelt kan jeg si det. Ingen kommer i nærheten en gang... Synes den ligger mye bedre i hånda enn for eksempel den S kontrolleren. Har forresten ingen nye, så det blir ikke noe bytting. Har bare to store orginale, og dene ene begynner å blir slitt, derfor jeg har begynt å se meg rundt etter en. Blir vel til jeg bestiller 2-3 stk fra usa eller noe... har du store hender ? synes den nye S kontrolleren som kom med min X-box er genial passe perfekt , alle knappen kommer innen rette rekkevidde og så er den akkurat passe tung blir ikke sliten av og hoden den lege og så merker man at den er der Jeg har helt normale hender tror jeg. Tror kanskje at jeg liker best den store kontrolleren fordi jeg kjøpte xbox lenge før den i det hele kom til Norge. Så da hadde jeg ikke noe valg enn å bruke den orginale. S kontrolleren kom ikke før ca 1 år(?) etter lansering i Norge, så jeg ble rett og slett venn med kontrolleren, hehe. Så nå er den "second nature", og å bytte til S er så og si uaktuelt. Har prøvd den, og likte ikke forandringene. Da venter jeg heller til Xbox Next kommer, før jeg konverterer Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Er kanskje litt seint å komme med dette nå, men jeg fant ett par kontroller (2 stk) på psdata.no. Giddet ikke å lage ny tråd... Forresten vet jeg ikke om det der er de første kontrollene en gang. Men det er bare 2 stkykker igjen, så første mann til mølla... Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) hva skal du med en så svær og klumpete kontroll har en kopis som har en sånn hvist du har en ny en så kan jeg sikkert ordne et bytte Jeg satt å lurte på når en eller annen måtte si det du nettopp sa der. Utrolig nok kom kom du ikke før nå. Men IMO så er den kontrollen den beste som noensinne er laget, så enkelt kan jeg si det. Ingen kommer i nærheten en gang... Synes den ligger mye bedre i hånda enn for eksempel den S kontrolleren. Har forresten ingen nye, så det blir ikke noe bytting. Har bare to store orginale, og dene ene begynner å blir slitt, derfor jeg har begynt å se meg rundt etter en. Blir vel til jeg bestiller 2-3 stk fra usa eller noe... har du store hender ? synes den nye S kontrolleren som kom med min X-box er genial passe perfekt , alle knappen kommer innen rette rekkevidde og så er den akkurat passe tung blir ikke sliten av og hoden den lege og så merker man at den er der Jeg har helt normale hender tror jeg. Tror kanskje at jeg liker best den store kontrolleren fordi jeg kjøpte xbox lenge før den i det hele kom til Norge. Så da hadde jeg ikke noe valg enn å bruke den orginale. S kontrolleren kom ikke før ca 1 år(?) etter lansering i Norge, så jeg ble rett og slett venn med kontrolleren, hehe. Så nå er den "second nature", og å bytte til S er så og si uaktuelt. Har prøvd den, og likte ikke forandringene. Da venter jeg heller til Xbox Next kommer, før jeg konverterer samme her. Den e F*** den beste kontrolleren som er.. Klarer ikke spille enkelte spill f.eks counter-strike med den fordi æ ikke takler å ha "white button og black button" nede....... Edit: prøv elkjøp Endret 17. desember 2004 av Warlord Nazdreg Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 smak og behag. men den gamle kontrolleren er litt kos å holde i. hva tid gikk de over til s? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå