Gå til innhold

Skuffet over Half Life 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syns ikke slutten var så dårlig jeg. Syns det var sykt kult å bli fraktet i den "stol-heisen" rundt omkring inne i borgen for å se hvordan ting "fungerte" der inne..

Ja, det syntes jeg og, men jeg forventet en skikklig VANSKLIG opplevelse som man stresser i minst en halvtime med, men det var jo ikke akkurat det... skyte 2 sånne fly ting og skyte noen kuler inn i den grønne greia :shrug:

Lenke til kommentar
Ja, det syntes jeg og, men jeg forventet en skikklig VANSKLIG opplevelse som man stresser i minst en halvtime med, men det var jo ikke akkurat det... skyte 2 sånne fly ting og skyte noen kuler inn i den grønne greia :shrug:

jeg skøyt ikke ned de "flyvende mega-selene" en gang jeg, jeg planta kun et par kuler inn i den klumpen hvor dr. breen stod, dermed var det gjort... dvs. jeg ignorerte gunshippene fullstendig..

Lenke til kommentar
jeg skøyt ikke ned de "flyvende mega-selene" en gang jeg, jeg planta kun et par kuler inn i den klumpen hvor dr. breen stod, dermed var det gjort... dvs. jeg ignorerte gunshippene fullstendig..

Ok, jeg hadde besøk av en kamerat som aldri hadde sett HL2 før så han var litt hyper og sa hele tiden hvis det kom en fiende eller noe

"Skyt ham skyt ham skyt ham da!!!!"

Så... ja... skjøt dem ned jeg :p

Lenke til kommentar

var litt skuffa over vanskelighetsgraden, så jeg håper det kommer en patch hvor man kan få en enda vanskeligere grad, slik at for eks. at man har friendly fire (slik at man faktisk KAN drepe de som hjelper deg hvis man er litt uheldig), samt at man tok enda mere skade av skudd, og ikke minst fall fra høye platåer..

Lenke til kommentar
Half-Life 2 er tvert i mot et dårlig spill, men litt større forventninger til spillet må jeg si.

sier bare hæ? Med det mener jeg at jeg ikke skjønte noe av den setningen...

Han glemte vel noen ord. :)

Han mente sikkert å si noe sånt som "Half-Life 2 er tvert i mot et dårlig spill, men litt større forventninger til spillet må jeg si at jeg hadde. " ;)

Lenke til kommentar
[iC' date=25/11/2004 : 16:19]
Half-Life 2 er tvert i mot et dårlig spill, men litt større forventninger til spillet må jeg si.

sier bare hæ? Med det mener jeg at jeg ikke skjønte noe av den setningen...

Han glemte vel noen ord. :)

Han mente sikkert å si noe sånt som "Half-Life 2 er tvert i mot et dårlig spill, men litt større forventninger til spillet må jeg si at jeg hadde. " ;)

allikevel så skjønner jeg ikke hva han mente..

 

.. at han hadde litt større forventninger til spillet?

Lenke til kommentar
[iC,25/11/2004 : 16:19]
Half-Life 2 er tvert i mot et dårlig spill, men litt større forventninger til spillet må jeg si.

sier bare hæ? Med det mener jeg at jeg ikke skjønte noe av den setningen...

Han glemte vel noen ord. :)

Han mente sikkert å si noe sånt som "Half-Life 2 er tvert i mot et dårlig spill, men litt større forventninger til spillet må jeg si at jeg hadde. " ;)

allikevel så skjønner jeg ikke hva han mente..

 

.. at han hadde litt større forventninger til spillet?

Ja? Forventninger/Forhåpninger!

 

Fra ei hvilken som helst ordbok (Norsk - Norsk):

forhåpning s. -en. forventning, håp
forvente - regne med, håpe på
Lenke til kommentar
[iC' date=25/11/2004 : 16:39]
[iC,25/11/2004 : 16:19]
Half-Life 2 er tvert i mot et dårlig spill, men litt større forventninger til spillet må jeg si.

sier bare hæ? Med det mener jeg at jeg ikke skjønte noe av den setningen...

Han glemte vel noen ord. :)

Han mente sikkert å si noe sånt som "Half-Life 2 er tvert i mot et dårlig spill, men litt større forventninger til spillet må jeg si at jeg hadde. " ;)

allikevel så skjønner jeg ikke hva han mente..

 

.. at han hadde litt større forventninger til spillet?

Ja? Forventninger/Forhåpninger!

 

Fra ei hvilken som helst ordbok (Norsk - Norsk):

forhåpning s. -en. forventning, håp
forvente - regne med, håpe på

Det går heller ikke an å si "Half-Life 2 er tvert i mot et dårlig spill", og mene at det ikke er et dårlig spill. Det han sier er at han synes HL2 er et dårlig spill, MEN han hadde større forventninger til det. :roll:

 

Nesten godt gjort å lage en så ulogisk setning. ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan dere kan være skuffet over hl², nå er jeg bare på chapter 10 da men.

Men så har vi de som ikke synes det gikk nedover. Det begynte i absolutt toppklasse, og sluttet i absolutt toppklasse ... mange timer senrere. Herlig :thumbup:

Men da varte da ikke så mange timer. Men det tar det lett igjen med CO-OP og multiplayer....

Det varer over dobbelt så lenge som mange andre titler :roll:

 

Dersom du ikke spiller på easy da om du har spilt FPS lenge, da ødelegger du for deg selv..

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan dere kan være skuffet over hl², nå er jeg bare på chapter 10 da men.

Men så har vi de som ikke synes det gikk nedover. Det begynte i absolutt toppklasse, og sluttet i absolutt toppklasse ... mange timer senrere. Herlig :thumbup:

Men da varte da ikke så mange timer. Men det tar det lett igjen med CO-OP og multiplayer....

Det varer over dobbelt så lenge som mange andre titler :roll:

 

Dersom du ikke spiller på easy da om du har spilt FPS lenge, da ødelegger du for deg selv..

Jeg spiller på hard....jeg så heller ikke at andre spill er så mye lengre, men det har tross alt vært i utvikling i over 8 år....

Lenke til kommentar
Jeg spiller på hard....jeg så heller ikke at andre spill er så mye lengre, men det har tross alt vært i utvikling i over 8 år....

Vel.. Max Payne 2 varte vel 5-6t for meg på medium.. mange andre titler som har bare vart 5-6t for meg og.. Brukte 15/16t på HL2

 

Hvor har du 8år fra? Det er vært i utvikling i 6år. Og da har de laget en motor og et spill. Det meste av tiden ble brukt på motoren.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Half-Life 2 er tydeligvis litt kort, det har jeg fått inntrykk av. Tror feks. Far Cry er et mye lengre spill. Men husk at kvalitet går fremfor kvantitet. (Far Cry ble litt vel repeterende, men er absolutt et bra spill)

 

Selv har jeg ikke kommet spesielt langt, men har likevel spilt i 12 timer. Jeg er nok ferdig når jeg runder 30 vil jeg tro. Er veldig glad for at jeg ikke rusher meg gjennom spill på letteste vanskelighetsgrad, men heller tar det litt med ro, undersøker omgivelsene og nyter det man får servert.

 

Anbefales ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...