Gå til innhold

Skuffet over Half Life 2

Anbefalte innlegg

Jeg tror bare at alle her som ikke liker spillet hadde for store forhåpninger jeg. Trodde liksom at spillet skulle bli det store revlusjonerende banebrytende superspillet som ikke hadde noen feil. Men når var det spillet egentlig skulle komme ut? 1-2 år siden? - på den tiden var det jo uten tvil helt banebrytene, men nå i dag er det ikke så mye i det spillet som vi allerede ikke kjenner til. MEN allikevell vil jeg si det er et knakende godt spill. Hadde dette vært et spill som var totalt ukjent og helt nytt hadde ikke denne "skuffet over HL2" posten vært her. Da hadde det heller kansje stått "fantastisk FPS overasker med noe av den beste grafikken" Vil også si at den andre sterke siden til HL2 er jo AI-en, noe blandt annet jeg legger mer vekt på enn grafikken!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, en ting jeg synes var TEIT!! ingen hender, ingen ben.. ingen ting.. :( snufs...

men når gordon tok på seg dressen, og musikken kom..frysninger :D

btw: kom aldri igjennom HL, og kommer ikke til å gjøre det. så jeg vet ikke hvem som var skurken . Hvem er skurken, hvem er de forskjellige? Jeg husker heller ikke så mye.

En annen ting som er negativt er toget, hjula går ikke rundt, hjula går ikke opp på selve skinnene.

Men en annen ting som er bra igjen, det er dama :) og fysikken. Ting beveger ser når du dytter i dem, kasser knuser. wee :)

EDIT: verdens råeste spill musikk :love:

Endret av warillion
Lenke til kommentar
ok, en ting jeg synes var TEIT!! ingen hender, ingen ben.. ingen ting.. :( snufs...

men når gordon tok på seg dressen, og musikken kom..frysninger :D

Det var meningen at man ikke skulle se hender/ben osv..

Syntes det ga en deilig Half-Life 1 følelse jeg.. Noe som minnet om eneren liksom :p

Lenke til kommentar

men når gordon tok på seg dressen, og musikken kom..frysninger  :D

Det var meningen at man ikke skulle se hender/ben osv..

Syntes det ga en deilig Half-Life 1 følelse jeg.. Noe som minnet om eneren liksom :p

Hovedpoenget i en oppfølger er at personen som spiller det å må ha en viss følelse av opphavsspillet. Der er det mange oppfølgere som svikter og derfor blir også mange oppfølgere dårlige.. :roll:

Lenke til kommentar

Syns spelet var veldig bra, men for meg kan det virke som det kanskje er litt kort? Er kommet til nivå 5 eller noko, og det er 15 nivå... håpar dei neste nivåa er litt lengre eg da!

Grafikken er topp, gameplayet er topp og eg lika fysikkmotoren utrulig godt! Tøft at du kan drepe fiendane på så mange måtar! :D

Lenke til kommentar

Vanvittig bra så langt. Har skummet gjennom postene her, og noen forundrer meg. Jeg har spilt spell på data siden 1982. (Glad jeg aldri har ført oversikt over hvor mye penger jeg har brukt på hardware og software). Men at grafikken skulle på noe vis skuffe fatter jeg ikke. Virkelig ikke.

Flat, kjedelig grafikk?? Jeg har ikke spilt så veldig lenge ennå, men jeg har hakeslepp. Grafikken er den beste jeg har sett i noe spill så langt. Bedre enn doom 3, bedre enn far cry. Noe er nok smak og behag her. Men kjedelig og flat?? Det skjønner jeg overhodet ikke. Dårlig fysikk?? Dette er vel ingen racing- eller flysim. Jeg koser meg stort over alt fysikkeffektene tillater meg i spillet.

Dårlig grafikk?? Jeg fatter det ikke. Jeg har en ok maskin, p4 3.2ghz, radeon 9800xt, 1gig ram. 1024x768, 2 AA, 4 AF, alle detaljer på fullt. Det ser bare så vanvittig pent ut. Og flyter bra.

Ungdommen nå til dags bruker alt for mye kjemikalier eller har alt for høye forhåpninger om hva man får ut av en PC. Grafikken er utrolig bra.

Må spella mer.

Dr.Peedee.

Lenke til kommentar

Ungdommen nå til dags  bruker alt for mye kjemikalier eller har alt for høye forhåpninger om hva man får ut av en PC. Grafikken er utrolig bra.

Må spella mer.

Dr.Peedee.

ja huff, ungdommen i dag er fæl! :ermm:

den der var slemm altså!! :realmad:

Endret av citric
Lenke til kommentar

Min mening er at selve spillet med grafikk, belysning, atmosfære og sånn er ypperste klasse. Det samme gjelder spillflyt. Helt konge.

Så var det storyen da. Ikke bra. Men helt i tiden. Kunne like gjerne satt et lite bilde nederst i coverhjørnet med vår noe krigshissige president "over there" på..

Min mening da. Ser ikke verdien i dette spillet for å være helt ærlig. Forrige HL var det jo som i en action film, derav den gode opplevelsen.

Fårhåpningene levde til den utrolig kule sekvensen med envire-drakt saken og den goe lyden, men derfra og ut blir det bare feil...

= propaganda crap... :whistle:

John E :thumbup:

Lenke til kommentar
huff, dette høres ikke bra ut :(, jeg hadde glede meg noe sykt. Virker som de fliter med å lage "bra" spill for tiden. Doom 3 var jo også skuff, synes jeg Farcry heller ikke så veldig kult synes jeg.

Hmm synes mye litt eldre spill er mye gøyere , feks Age of empire 2, Battlefield(ikke vitetnam)

ja ja kanskje jeg begynner å bli for gammel

Enig med deg der. Synes ikke at det er noen av de nye spillene som i det hele tatt klarer å leve opp til litt eldre spill. Det blir rett og slett for tamt. Doom 3 sugde (hadde enorme forventninger til dette spillet), HL2 synes jeg heller ikke er noe særlig morsomt. Eneste grunn til at jeg har kjøpt HL2 er fordi jeg har lyst på CS:S og DoD:S...

Diablo 2, CS 1.5, AOE:TC (xp til aok), red alert, Driver 1, BF1942... det er spill det. Som kan spilles i månedsvis/rundes i det uendelige uten å bli lei!

Gleder meg til DoD:S :love:

Har litt for svett grafikkort til å kjøre hl2, så det blir 1024x768@medium med programstyrt AA/AF, så det er vel kanskje derfor... synes uansett ikke storyen lever opp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...