Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig ingen spesielle ønsker utover de som har kommet frem i tråden. (De fleste har også blitt "bekreftet" impletert og greier ;))

Selv om jeg ser at forumstyret nå er enige om det så har jeg alikevel en bønn: INGEN bilder osv. i signatur, utrolig irriterende til de grader. Sikkert morsomt i begynnelsen, men i lengden... Nei takk. Mange forum som sliter med det, og nytten er i bunn og grunn svært liten.

Men fordi mange (?) har et stort ønske om dette så vil jeg kanskje foreslå en mulig løsning, et stykke på veien iallefall; en plass (1 linje ekstra i signatur fks.) til å legge en url til en side (eller en mer avansert profil)d er man kan ha bilder og alt man ønsker av bilder og (u)nyttig info, innenfor forumreglene selvsagt.

Kanskje ikke så gjennomtenkte ide, men noe som fallt meg inn her og nå... Vel vel, selskapet venter, får tenke litt på saken selv nesten ;P

Lenke til kommentar

Dere må fikse "bugen" med at kun første sitat ved auto-quoting blir i skriftstørrelse 1, mens resten blir i vanlig skriftstørrelse. Alle sitatene bør da være i skriftstørrelse 1, for å spare plass og lage en skikkelig lay-out.

 

Se begynnelsen på quote-partyet og slutt-posten.

 

QUOTE (4. bruker)
QUOTE (3. bruker)
QUOTE (2. bruker)
QUOTE (1. bruker)
Første sitat, Første sitat, Første sitat, Første sitat, Første sitat, Første sitat, Første sitat, Første sitat.
Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat.
Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat.Fjerde sitat, Fjerde sitat, Fjerde sitat, Fjerde sitat, Fjerde sitat, Fjerde sitat, Fjerde sitat.

 

Men ikke ved andre typer quoting (selv om denne typen har en annen funksjon/misjon):

Det skjer også med egen kode om koden er skrevet på riktig måte:

QUOTE (1.)
Første sitat, Første sitat, Første sitat, Første sitat, Første sitat, Første sitat, Første sitat, Første sitat.
QUOTE (2.)
Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat, Andre sitat.
QUOTE (3.)
Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat, Tredje sitat.
QUOTE (4.)
Fjerde sitat, Fjerde sitat, Fjerde sitat, Fjerde sitat, Fjerde sitat, Fjerde sitat, Fjerde sitat.
Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Mulighet for å legge tråder i .ignore, dvs. ikke få de opp selv om man har skrevet i de når man trykker på "Mine innlegg". Uheldigvis postet jeg f.eks. en gang noe i "Den store google-tråden", og nå står den på toppen av lista hver gang, sammen med mange andre. Da kunne man også vist sticky tråder by default, og heller valgt de vekk selv.

 

Er jo ikke vanskelig å få til rent funksjonellt i hvert fall.

Lenke til kommentar

QUOTE (Stikk-kont@kten @ 25/12/2004 : 18:33)
Er vel ingen direkte ønsker herfra...

Men en ting som kunne vært fint om ble ordnet, poster i "sticky" tråder legger seg ikke i "Mine Innlegg". Litt kjedelig når man må bla seg gjennom halve forumet for å finne 1 topic...

Du kan trykke på "søk", og så bare skrive inn brukernavnet ditt.

Lenke til kommentar

QUOTE (Saftis @ 26/12/2004 : 08:28)
Mulighet for å legge tråder i .ignore, dvs. ikke få de opp selv om man har skrevet i de når man trykker på "Mine innlegg". Uheldigvis postet jeg f.eks. en gang noe i "Den store google-tråden", og nå står den på toppen av lista hver gang, sammen med mange andre. Da kunne man også vist sticky tråder by default, og heller valgt de vekk selv.

Er jo ikke vanskelig å få til rent funksjonellt i hvert fall.

jupp.. sånn vill jeg og ha det..

Lenke til kommentar

Hva med å legge til rette/planlegge skikkelige muligheter for forumgalleriet (det ble snakk om automatisk galleri via forumet i idémyldringen jeg har linket til nedenfor)? Altså få forumgalleriet opp og gå igjen på en skikkelig måte.

 

B|Real startet jo en idémyldring for en stund tilbake og nå når forumet skal oppgraderes må det vel være et godt tidspunkt for å samkjøre forum og forumgalleriet.

 

Parallellpostet her

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 28/12/2004 : 14:24)
Huff nei. Flesteparten av de der var enten alt for dårlig lagd eller ALT for rotete og forstyrrende. Dersom du absolutt vil bruke de kan du vel heller bare linke til de selv, som nå?

Kanskje han synes de er morsomme og han derfor vil at andre her på forumet også skal bruke dem? Det er dessuten stress å linke til et smilefjes hver gang man vil bruke det.

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...