LessThanJake Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg vil ha mer statistikk: timer brukt på forumet og leste innlegg! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Søke i en tråd, da mener jeg igjennom hele tråden. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 QUOTE (highlander- @ 02/12/2004 : 19:31) Søke i en tråd, da mener jeg igjennom hele tråden. Man kan søke etter innlegg hvis det er det du mener. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) QUOTE (INGaR @ 02/12/2004 : 19:45) QUOTE (highlander- @ 02/12/2004 : 19:31) Søke i en tråd, da mener jeg igjennom hele tråden. Man kan søke etter innlegg hvis det er det du mener. Han mener å søke etter innlegg i en _bestemt_ tråd. f.eks er det kjekt å kunne søke i bare SO3 osv. Endret 2. desember 2004 av razh0r Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg vet ikke om det har blitt foreslått, men mulighet til å legge inn hardware fra prisguide-databasen i profilen hadde vært flott! Da kunne man for eksempel søkt på cpu-hovedkort-ram kombinasjoner, sett hvor mange som hadde dette oppsettet, spurt dem om hjelp etc etc. Dette vil også gi grunnlag for mye fiiin statestikk for de som liker det:) Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ta bort postcount og bare ha registrert dato,det hadde jeg satt pris på. Mange som bare poster for å få mere posts virker det som. kanskje kunne fått ned antallet ubrukelige poster. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Synes det er greit med postcount, kan si noe om troverdigheten til de som poster - men jeg sier ikke at man skal ta det som en selvfølge.. uansett så teller ikke poster i off-topic, og det er der det skjer med dritt-posting.. Lenke til kommentar
JanVil Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Får vel legge inn på nytt, da posten min forsvant under forrige crash(fy HW!). Det vi trenger, for de svaksynte/ de med for høy oppløsning forhold til skjerm/ de som har vært på fylla, er en bedre mulighet for å velge neste/forrige side i forumet. Å treffe det lille tallet med musepekeren hvis du er i noen av de nevnte grupper, kan vise seg å være vanskelig. Spesielt hvis du leser store poster som går over flere sider. Endret 3. desember 2004 av JanVil Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 QUOTE (Seserr @ 02/12/2004 : 22:41) ta bort postcount og bare ha registrert dato Ja. Hva med å innføre et slags poengsystem, der forumbrukere kan gi medlemmer poeng etter hvor fornøyd de er med et svar. Mulig det viser seg å være vanskelig. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 QUOTE (razh0r @ 02/12/2004 : 20:42) QUOTE (INGaR @ 02/12/2004 : 19:45) QUOTE (highlander- @ 02/12/2004 : 19:31) Søke i en tråd, da mener jeg igjennom hele tråden. Man kan søke etter innlegg hvis det er det du mener. Han mener å søke etter innlegg i en _bestemt_ tråd. f.eks er det kjekt å kunne søke i bare SO3 osv. Takk for forklaring Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 QUOTE (RolfOve @ 03/12/2004 : 16:16) Hva med å innføre et slags poengsystem, der forumbrukere kan gi medlemmer poeng etter hvor fornøyd de er med et svar. Mulig det viser seg å være vanskelig. Det vil nok være heller umulig. Hvis forumbrukerene selv skal gi poeng til personer de synes fortjener det eller hvordan det nå skulle fungert ville det nok ha blitt en del feilaktig poenggivning. Og skal man da kunne stole blindt på poengene? Hvis dette skulle fungert måtte moderatorer og resten av hw.no-styret, utviklere, driftere osv gitt poeng, noe som ville vært fryktelig slitsomt. Men om det hadde vært mulig hadde det jo vært kjempeflott. Jeg stemmer fortsatt for maks 2-3KB for avatarer. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 vet ikke om det har blitt foreslått, men en funksjon hvor du kan fjerne de trådene du ikke vil at skal komme opp under mine innlegg.. Er så utrolig plagsomt med f.eks google leken som jeg en gang postet i og nå kommer den opp hele tiden.. hadde vært en fin funksjon m.v.h Christian Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vet ikke om det er nevnt tidligere , men en ting som er irriterende er om du quoter flere innlegg inn i din post så oppdager du at du har "glemt" et og dette skulle vært mellom de som du allerede har lagt inn, da er det ikke mulig da det automatisk kommer nederst . Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg støtter forslaget om en "neste side"- og "forrige side"-knapp. En ting jeg ikke kan se er foreslått er en måte å ha sin egen "startside" på forumet. Altså når man logger inn kan man velge å ha sin egen startside hvor man får vist de forum man er interessert i. F.eks. kan det for noen være interessant å se "Skjermer, skjermkort" og "Spørsmål og svar - Konsoll". Altså forskjellige forumkategorier. Hm, føler at det ble litt komplisert forklart. Si ifra hvis noen ikke skjønner, så skal jeg prøve å forklare bedre. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvis ikke nevnt tidligere: Ubesvart tråd-knapp, som i det gamle forumet. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fjerning eller innskrenking av tidsgrense på oversøk-funksjonen. ("Administratorene har begrenset antall søk. Vent 5 sekunder før du prøver igjen") Jeg kan ikke tenke meg at dette er noen så stor fare for forumet, da få andre sider praktiserer slikt... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Når kan vi forvente å se IPB2.0 ? Ser at ETA er 5-10. Desember, men jeg er litt nysgjerrig! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 QUOTE (chs89 @ 04/12/2004 : 13:48) vet ikke om det har blitt foreslått, men en funksjon hvor du kan fjerne de trådene du ikke vil at skal komme opp under mine innlegg.. Er så utrolig plagsomt med f.eks google leken som jeg en gang postet i og nå kommer den opp hele tiden..hadde vært en fin funksjon m.v.h Christian Støttes, veldig Forøvrig kommer neste - forrige knapper med IPB2 som standard Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Til moderator: Hvorfor er mye av det som er sagt tidligere slettet? Noe av mine forslag ble borte dagen etter jeg la inn forslag sist! Nevner dem en gang til (i tilfelle det var en feil) ------------------------------------------------------------------------------------------------ Mine forslag: - En profil som man kan lage i html (& DP), som i chat.spray.no Det hadde vært konge! (større mulighet til å vise hvem man er, hva man kan) - Knapp med "Utskriftsvennelig Versjon" (kunne vært kjekt med orntlig utskrift) - Flere Smilies og Innleggsikoner - Få knapp med skype & ICQ nedenfor innlegg. (forstår?) - En knapp som det står "Få tak i Moderator" eller lignende. (for å få hjelp, ikke raportere) Støtter: - Litt større avatar (100x100 10 kb) - frem og tilbakeknapp - Poengsystem - Alder - mer statestikk - lagring av flere filer - Ikke bilde i signatur! Pleace! - osv Det blir sikkert tøft dette! Endret 8. desember 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 QUOTE (DjKs @ 08/12/2004 : 01:00) - Vis anntall inlegg på denne siden. (slik at man kan velge hvor mange innlegg pr. side) Kan være jeg misforstår, men du kan forandre antall innlegg pr. side i Kontrollpanelet, under "Foruminnstillinger". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg