Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

2 bare i et innlegg :dontgetit: ?

Tenk hvis innlegget er på omtrent en A4 side da....

 

Syns ikke det andre forslaget passer heller, kan være som det er også

får moderatorene bare slå kraftigere ned på for mye. Dessuten for de med tålmodiget kan man bare bruke IMG funksjoen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper veldig sterkt at søkemotoren i neste forumsversjon blir mye bedre enn den håpløse søkemotoren som er gjeldende i dagens versjon. Å søke nå er veldig frustrerende. :wallbash:

Jeg må si at jeg har prøvd mitt beste mange ganger uten gode resultater.

Det burde vel være unødvendig å skrive "and" og/eller "or" i søkestrengen når søket inneholder mer enn ett ord. Skulle vel holde med + og -

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar

QUOTE (100smiles @ 22/03/2005 : 22:57)
Går an å søke på google dah.
Skriv inn:
det du søker etter site:forum.hardware.no

Funker bra det. Bruker det ofte jeg.

Jeg kjøper forslaget ditt, men jeg mener at det er litt bakvendt. Hw.no burde jo ha en god søkemotor selv. Et forum av denne størrelsen burde satse på en god søkemotor.

Lenke til kommentar

Mulig dette er nevnt tidligere. Beklager i så fall.

 

Jeg ser helst at det kommer opp hvilken side i en tråd jeg fikk treff på i et søk. Hvis jeg søker etter 'et-eller-annet' og får opp en tråd med 200 sider, hadde det vært greit å få en direktelink til den siden der det jeg søker ligger.

Lenke til kommentar

QUOTE (Atanatar @ 24/03/2005 : 17:38)
Jeg ser helst at det kommer opp hvilken side i en tråd jeg fikk treff på i et søk. Hvis jeg søker etter 'et-eller-annet' og får opp en tråd med 200 sider, hadde det vært greit å få en direktelink til den siden der det jeg søker ligger.

Merk av "vis resultatene som innlegg". ;)

Er nederst til høyre der i søkeskjemaet.

Lenke til kommentar

QUOTE (Jan-Erik @ 28/03/2005 : 21:43)
Kunne tenkt meg å fått en neste-knapp og flere sider å velge mellom, istedenfor kun 1-2-3..siste.

Noe større uploadgrense enn 256. Helst opp til 1mb.

Allerede foreslått en del ganger. Tror ikke det er åpent for så veldig mange nye forslag, i og med at denne tråden er sticky lengre. Eller hva Ueland?

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 28/03/2005 : 19:31)
QUOTE (100smiles @ 28/03/2005 : 20:30)
Kunne godt tengt meg et ikon

HÆ? :dontgetit:

Et ikon i som man får vis man lagrer linker i Internett Explorer ved siden av teksten på linken.

Det samme ikonet lastes ned i firefox når man åpner en side. Da til venstre i adresselinjen og til venstere i fanen vis man bruker faner.

 

Siden blir litt proffere da.

Og man ser lettere favoritten/linken/bokmerke når man leter etter det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...