Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved skriving av innlegg hvor jeg i ettertid ser at noe burde vært uthevet, havner tagene for dette alltid på slutten av innlegget og ikke der markøren står. Resultatet blir derfor alltid enten cut 'n' paste eller manuell innskriving av

[B] og [/B]

Bare en liten filleting, men flott å få ordnet hvis mulig.

 

EDIT: Trives godt med linkene slik de er i dag. Bruker default skin.

Endret av johnj
Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 15/03/2005 : 11:13)
QUOTE (HolgerLudvigsen @ 14/03/2005 : 20:07)
QUOTE (Thompzen @ 14/03/2005 : 20:05)
Kanskje det er noe galt med skjerminnstillingene sine?

Kommer jo litt an på hvilket skin man bruker. Jeg bruker Gammel Hardware 2 Kolonner.

Så skift skin da mann.

Eller, som allerede sagt: La oss få egendefinérbare skins!

Lenke til kommentar

Ser at det er mange som er misfornøyd med dagens "sidevelger" nederst i en tråd, og jeg er vel egentlig rimelig enig. det har kommet mange gode forslag til hvordan dette kan løses, men jeg har mitt lille tillegg å komme med:

Jeg vil ha en liten tekstboks der en kan skrive inn sidetall i tråden en vil komme til, og så bare trykke på den fine lille knappen som er rett til høyre, eller ved å trykke på enter. Slik:

Gå til side: [sidetall] [Gå]

Der [sidetall] er en fin liten tekstboks, og [Gå] er en matchende knapp som sender deg til valgt side.

Enig, noen?

Endret av PT
Lenke til kommentar

QUOTE (PT @ 18/03/2005 : 20:38)
(...)
Slik:
Gå til side: [sidetall] [Gå]
Der [sidetall] er en fin liten tekstboks, og [Gå] er en matchende knapp som sender deg til valgt side.
Enig, noen?

det er noko sånt eg kunne ha tenkt meg. det burde da ikkje vere så vanskeleg å få til ein slik funksjon.

Lenke til kommentar
QUOTE
men jeg har mitt lille tillegg å komme med:

Sorry jeg var nok før deg ;) :

 

QUOTE (The Strategy-player @ 08/01/2005 : 09:17)
Nye forslag:
*>Dette: " [1]...5,6...9, 10, [11] "
istedenfor dette: " [1], 2, 3...siste "
-De tre siste sidene vises i steden for de tre første.
-Den ene eller de to midterste sidene vises i midten(Bare første/siste side).
(Grunnen til at 1 og 11 er merket som viste sider, er bare for å vise at det kan være sånn på begge sidene)
>første...3, 4, [5], 6, 7, siste
-På de andre sidene kan vi ha det sånn som vi har det(vist over).
-Kanskje en liten boks på siden og der du kan skrive et valgfritt sidetall, så du kommer til den siden ved å trykke på enter.

## Utdrag av innlegg ##

TSP  :)
Lenke til kommentar

Det skal være en mulighet for å hoppe til valgfri side, ved å trykke på "Pages". Da kommer det en popup med "Please enter a page number to jump to between [første side] and [siste side].

 

Denne funker forøvrig ikke. Jeg meldte ifra om dette to ganger for lenge siden, begge ganger mener jeg å huske at det ble sagt at de skulle fikse det.

Lenke til kommentar

QUOTE (Ulkesh @ 21/03/2005 : 22:35)
:!: Vet ikke om dette er nevnt, men; :innocent:

Grense :thumbup: på hvor mange smileys som kan brukes per post ;) , eventuellt 2 maks. :hmm:

Mildt sagt irriterende :thumbdown: å lese :w00t: i lengden. :tease:

Ikke sant ? :cool::innocent:

Kan være litt irriterende ja.

Men ville nå hat grense på tilsammen max 1 pr. linje.

F.eks. vis du har to linjer, kan du max sette inn 2 smilys i hele innlegget uansett om det er 2 i den første eller 1 i hver.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...