TSP Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 QUOTE (notalive @ 25/02/2005 : 23:37) Kunne tenkt meg en funksjon for å kunne fortsette å lese en tåd jeg allerede har lest en del sider i, litt kjedelig å måtte bla 70 sider for å komme til den jeg er i, snekkerns worklog for eksempel( ) tar sin tid å bla gjennom alle sidene Mener du en slags bokmerkefunksjon (du kunne ha setti et "merke" (ved å trykke på en bokmerke knapp) også senere kan du trykke på en ekstra bokmerkelink, (som bare du kan se) utafor tråden og når du trykker på den kommer du til innlegget der du hadde satt et bokmerke) Om dette ikke er riktig syns jeg hvertfall det var en god ide TSP Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg hadde likt hvis det kommer mer statistikk, i form av antall gjennomsnittsposter til en bestemt bruker i løpet av en valgt periode og lignende. Endret 5. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 QUOTE (The Strategy-player @ 28/02/2005 : 16:06) QUOTE (notalive @ 25/02/2005 : 23:37) Kunne tenkt meg en funksjon for å kunne fortsette å lese en tåd jeg allerede har lest en del sider i, litt kjedelig å måtte bla 70 sider for å komme til den jeg er i, snekkerns worklog for eksempel( ) tar sin tid å bla gjennom alle sidene Mener du en slags bokmerkefunksjon (du kunne ha setti et "merke" (ved å trykke på en bokmerke knapp) også senere kan du trykke på en ekstra bokmerkelink, (som bare du kan se) utafor tråden og når du trykker på den kommer du til innlegget der du hadde satt et bokmerke) Om dette ikke er riktig syns jeg hvertfall det var en god ide TSP Bokmerkefunksjon var det jeg mente ja, tror ikke det ville vært så dumt Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kunne vore fint med ein varsel på epost som fungerte. Blir jo spamma ihjel no. QUOTE Det kan være flere nye innlegg i denne tråden, men kun èn e-post blir utsendt pr. besøk for hver tråd du har abonnert på.Dette for å hindre oppfylling av innboksen på e-posten din. Nei! det kan ikkje det, for det blir sendt ut ein epost pr innlegg som blir lagt til. - Nei, eg besøker ikkje tråden. - Og ja, det fungerer til tider meget bra, men på enkelte poster skjerer det seg totalt. Også kvifor er det 1 2 3 også SISTE? på lista over innlegg Kvifor ikkje 1 2 3 og neste? (altså side nr 4) eller kvifor ikkje liste opp alle sidene i ein tråd nederst? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 "Jobbingen med v.3.0 av forumet har nå blitt så smått satt i gang og foreløbig ETA er 5-10 desember" regner med at dere mente desember ifjor..noen fremgang ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 De venter vel fremdeles på at IPB-teamet skal få fiksa bugsa sine afaik... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 QUOTE (Cornel @ 06/03/2005 : 18:20) Også kvifor er det 1 2 3 også SISTE? på lista over innleggKvifor ikkje 1 2 3 og neste? (altså side nr 4) Mener du at man måtte ha trykket hundrevis av ganger for å komme seg til siste innlegg i en tråd med over 4000 innlegg? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 QUOTE (Cornel @ 06/03/2005 : 18:20) Også kvifor er det 1 2 3 også SISTE? på lista over innleggKvifor ikkje 1 2 3 og neste? (altså side nr 4) Det er vel noe lignende mitt forslag her du tenker på? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ja, skulle kunne velget hvilken side man selv ville se på. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ute der man ser på trådene... der står det 1 2 3 siste. Kven er intresert i dei første postene som blei mekka her på forumet? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kunne godt tengt med en fungsjon som "siste 24 timer" bare at man selv velger hvilke forum man har lyst til å se innlegg fra. + en fungsjon så man kan lage egne snarveier til forumer man bruker mye. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Fikse denne skrivefeilen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Vil gjerne ha fikset mange av skrivefeilene her på forumet. Legger ved tre: Endret 13. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Postet nettopp en tråd her om en ønsket funksjon som gjør det "levelig" å bruke "Vis nye innlegg" funksjonen. Lenke til kommentar
N* Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 kansje det er nevnt. men jeg kunne tenke meg underline på linkene i innleggene. det er litt vanskelig å skille den blå teksten fra den svarte noen ganger. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ja, jeg stemmer også for mye bedre merking av linktekst. (Det er tre linker i teksten ovenfor, så du dem når du leste det? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kunne dere endret søkemotoren sånn at den gikk litt skjappere. Eventuelt sette opp sånn at man søker med google. F.eks. vis man skriver inn "hvilken linux er best" søker man på google: hvilken linux er best site:forum.hardware.no Da vil det gå mye raskere selv om man bare søker på forum.hardware.no Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) QUOTE (HolgerLudvigsen @ 14/03/2005 : 20:03) (Det er tre linker i teksten ovenfor, så du dem når du leste det? Ja, veldig godt Kanskje det er noe galt med skjerminnstillingene dine? Endret 15. mars 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 QUOTE (Thompzen @ 14/03/2005 : 20:05) Kanskje det er noe galt med skjerminnstillingene sine? Kommer jo litt an på hvilket skin man bruker. Jeg bruker Gammel Hardware 2 Kolonner. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg er ikke helt enig dette med linking. Personlig linker jeg mye til forskjellige komponenter og det blir da ganske harry hvis det skal være understreking på alt. Hvis man ønsker understrek kan man vel bare skrive [U][/U] . Selvom det blir tungvint av og til. Evt. lage lengre linketekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg