Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytt ønske: Ønsker at når man trykker "se alle innlegg til denne brukeren"

kommer det opp hvilke kategorier du vil se etter innlegg i.

F.eks du vil lese innlegg av den personen du har valgt, men bare det den personen har postet i "Tilbakemelidinger om forumet" da velger du det.

Dette kan jo igjen ligge under samletittelen "Tilbakemeldinger".

Eller hvis man vil se alle som man gjør i dag,

trykker man se alle.

Og jeg har veldig lyst til å få en liste på hva vi har foreslått som kommer med

og ikke gjør det.

Støtter Skype-navn.

TSP

Lenke til kommentar
*Å kunne se hvem som er i den kategorien du er i, på bunnen av forumet (om de nå leser en post, skriver innlegg osv, bare de er et sted i det forumet.) på lik linje som i en tråd.

Dette har jeg også foreslått Ingar (se quoten)

jeg ønsker også at man skal kunne se om de skriver eller leser,

men jeg tror det egentlig er standard, men da har jeg foreslått det ihvertfall :yes: .

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

QUOTE (The Strategy-player @ 20/02/2005 : 10:40)
jeg ønsker også at man skal kunne se om de skriver eller leser,
men jeg tror det egentlig er standard, men da har jeg foreslått det ihvertfall :yes: .

Allerede foreslått, og jeg håper virkelig at det kommer :yes:

Lenke til kommentar

QUOTE (johnj @ 21/02/2005 : 21:47)
Med forbehold om at det har blitt nevnt før i tråden: Ønsker at også stickyene vises under "Mine innlegg".

Eventuelt at det blir en mer avansert funksjon i det hele tatt. Slik at hvis det er noen poster man ikke er interessert i lengre, kan man fjerne dem fra "Mine innlegg". Og også at man kan velge om stickys skal vises der.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Nytt ønske: Ønsker at når man trykker "se alle innlegg til denne brukeren"
kommer det opp hvilke kategorier du vil se etter innlegg i.
F.eks du vil lese innlegg av den personen du har valgt, men bare det den personen har postet i "Tilbakemeldinger om forumet" da velger du det.
Dette kan jo igjen ligge under samletittelen "Tilbakemeldinger".

Kom på at denne funksjonen kan utvides, med at det også innbefatter tråder du har svart på i forumdelen. f.eks: under tilbakemeldinger til forumet er det to forskjellige type valg den ene å velge å lese innlegg den personen har postet i en spesiell tråd eller å lese alle innlegg under kategorien du har valgt.

(i dette tilfellet "Tilabakemeldinger om forumet")

Dette ville jo også gjøre sånn at når man trykka på linken der det står antall svar i en tråd og kommer til en liste med medlemmene om hvor mange innlegg de har posta, kunne det i det feltet der det står innlegg på personen i den tråden, være en link på tallet, dermed ville den finne de innleggene den personen hadde skrevet i den tråden! Det er noen ganger i lange tråder, der det er mange som har svart at jeg har hatt lyst på en slik funskjon og i enkelte andre tilfeller også.

edit: la ved bilde og endra litt tekst

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...