Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha en oppdatering på engelsk-delen av forumet til IPB 2. Med det tenker jeg på at selv om jeg har valgt Engelsk som språk, så har jeg fortsatt blant annet "Retningslinjer", "Nettikette", "Alle kategorier", "Medlemsliste", "Hjelp", "Søk" og "Kalender". Er ganske sikker på at det er andre "norsk-biter" her og der óg, men disse (på menyen) er da så opplagte at det burde ikke være vanskelig å endre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda en ting: Når man ikke oppfyller 3-ords kravet når man oppretter et nytt emne får man nå denne meldingen: "Tittelen på emnet må være være på minst 3 ord". Denne sier kanskje ikke så mye til nye brukere om konsekvensene av å omgå denne regelen, men hvis det i tillegg står noe sånt som "Omgåelse av denne regelen (f.eks. ved bruk av et tegn, ord-deling) vil føre til at tråden blir STENGT!"

Lenke til kommentar

QUOTE (sobient @ 17/01/2005 : 12:26)
Hmm, egentlig savner jeg bare funksjonen om å slette egne innlegg/tråder. Kan også hjelpe moderatorer med å avlaste arbeid.

Det er en god grunn til at man ikke kan det du... ;)

 

Hvis noen har svart på tråden din og du sletter den sletter du ikke bare ditt eget innlegg... ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Thompzen @ 17/01/2005 : 07:47)
Enda en ting: Når man ikke oppfyller 3-ords kravet når man oppretter et nytt emne får man nå denne meldingen: "Tittelen på emnet må være være på minst 3 ord". Denne sier kanskje ikke så mye til nye brukere om konsekvensene av å omgå denne regelen, men hvis det i tillegg står noe sånt som "Omgåelse av denne regelen (f.eks. ved bruk av et tegn, ord-deling) vil føre til at tråden blir STENGT!"

Jeg har nevnt dette på internforumet opptil flerfoldige ganger, så du skal ikke se bort fra at den advarselen kommer med. :)

Lenke til kommentar

QUOTE (datating @ 17/01/2005 : 12:27)
QUOTE (sobient @ 17/01/2005 : 12:26)
Hmm, egentlig savner jeg bare funksjonen om å slette egne innlegg/tråder. Kan også hjelpe moderatorer med å avlaste arbeid.

Det er en god grunn til at man ikke kan det du... ;)

 

Hvis noen har svart på tråden din og du sletter den sletter du ikke bare ditt eget innlegg... ;)

Så lenge man ikke kan slette en start-post i en tråd høres jo det kjempesmart ut. ;)

Lenke til kommentar
QUOTE (datating @ 17/01/2005 : 12:27)
Det er en god grunn til at man ikke kan det du... ;)

Hvis noen har svart på tråden din og du sletter den sletter du ikke bare ditt eget innlegg... ;)

QUOTE (Meg selv 15.12-04)
Går faktisk ikke inn for at det skal gå ann å slette egenpostede innlegg.
skriv heller: *sllettes* å kunne slette et innlegg ville føre til en rekke forvirrede personer. For hvis noen svarer på det innlegget og den andre sletter sitt innlegg,
så det ikke engang står at det har vært noe innlegg der, vil de som leser posten første gang etterpå ikke skjønne sammenhengen.
(Det ville også bli surr i den fine forumstatistikken deres, eller...??)
Ville sagt nei til den funksjonen,
en god del vil sannsynligvis være mot meg andre ikke.

 

Og selv om det ikke er noen som har svart,

kan det allikevel være noen som holder på å svare, leser posten e.l,

dessuten de gangene du vil slette innlegg er som oftest når noen har svart!

 

TSP :)

Lenke til kommentar

Hva med å gjøre sånn at du kan huke av flere alternativer i en avstemmning? Da kunne man f.eks. spurt "Hvilke webshop handler du hos" eller noe lignende. Dette spørsmålet er i dag umulig å besvare på en poll da man gjerne handler hos flere webshopper men kan kun krysse av på ett alternativ og stemme kun en gang (det siste er viktig at dere IKKE forandrer på).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...