Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QUOTE (The Strategy-player @ 08/01/2005 : 09:17)
Nye forslag:
*>Dette: " [1]...5,6...9, 10, [11] "
istedenfor dette: " [1], 2, 3...siste "
-De tre siste sidene vises i steden for de tre første.
-Den ene eller de to midterste sidene vises i midten(Bare første/siste side).
(Grunnen til at 1 og 11 er merket som viste sider, er bare for å vise at det kan være sånn på begge sidene)
>første...3, 4, [5], 6, 7, siste
-På de andre sidene kan vi ha det sånn som vi har det(vist over).
-Kanskje en liten boks på siden og der du kan skrive et valgfritt sidetall, så du kommer til den siden ved å trykke på enter.


TSP  :)

Noe sånt som dette forslaget jeg foreslo en gang??

(tidligere i denne tråden)

Lenke til kommentar

QUOTE (dan1el @ 19/01/2005 : 16:28)
En tråd har 900 sider, og du vil til side 450. Hva gjør du?

Ønsker meg altså en bedre måte å komme frem og tilbake på sidene..

En midlertidig løsning:

 

Standard antall innlegg per side er 20. Du vil til side 450? Dvs. 450 * 20 = 9000 innlegg

Endre URL-en slik at den er på formen: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=######&st=9000

 

Litt kronglete, men om du virkelig vil, orker du. :)

Lenke til kommentar

QUOTE (Natrium @ 21/01/2005 : 23:23)
Kan jeg spørre: Når kommer Ibp 2.0? Den har blitt utsatt endel nå.

Takk for at du spør for meg :)

 

Etterlyser fortsatt muligheter til å endre på skinnet (altså ikke skifte skin, men mulighet til å endre på en blank mal f.eks - utseende, bilder etc.) Om dette blir mulig er vel kanskje tvilsomt, men det er nå det jeg ønsker meg. :yes:

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 22/01/2005 : 00:44)
Det jeg vil ha er ubegrenset mulighet for å redigere innlegg. :hrm:

Greit nok, men du har selv postet i tråden om akkurat dette, der det blir gitt en begrunnelse for denne reglen. Selv visste jeg ikke at denne begrensingen er satt, men det er fordi jeg oppdager leifer rett etter at jeg poster.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker et slags "ranking-system" som det er på andre foraer. Hvis det er et konstruktivt innlegg, så kan man stemme vedkommende opp. Eller om det er en som bare spammer, så kan man stemme vedkommende ned. Altså, ikke noe mer enn for morroskyld, men respekterer sikkert nye (og gamle) folk de som har mer "poeng".

 

Vanskelig å formulere dette spørsmålet, men håper at noen skjønte det.

 

(Evt. at man kan få poeng/"penger", og at man kan gi bort poeng/"penger" til andre). De foraene jeg vet om som har denne funksjonen, er veldig bra.

Lenke til kommentar

QUOTE (SirMaximus @ 22/01/2005 : 18:29)
Apropos søk, det hadde vært kjekt å få søkefunksjonen mer synlig på en eller annen måte. Dere er vel enig i at ting kan virke en smule overveldende for en forum-n00b her inne, og at søkefunksjonen kanskje kan være litt usynlig.

Bare en tanke.

Er enig der, det skulle vært en litt mer synlig søkeknapp.

Lenke til kommentar

QUOTE (Ozelot @ 22/01/2005 : 18:03)
To ting jeg kom på i farten:
  • Mulighet for å søk i et spesifikk innlegg

Kan være greit hvis du lurer på om noen andre har skrevet akkurat det samme som du har(F.eks. nå).

Noe jeg savner også, tungt å lese igjennom feks. 20 sider før man finner det man er ute etter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...