Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva vil DU ha til forum v.3.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidligere postet post i denne tråden, men har tatt bort det jeg har fått svar på.

ønsker svar på resten (det i quoten)

De tre første spørsmålene som jeg har skrevet mine meninger om legger jeg med link til(og forøvrig resten av posten og ;) )

QUOTE (The Strategy-player @ 15/12/2004 : 19:41)
Poeng på innlegg???
Mere statistikk???
Sletting av tråder?

Jeg går for skins muligheten din atrax, hadde vært en flott ting å kunne gjøre.
Jeg ville nok laget noe Rome Total War( :roll: ) aktig.

Andre ting:
*Lettere muligheter for quoting
*Bosted, på lik linje som postcount og avatar. Ja, men ikke
*Bloggfunksjon. Ja
*Å kunne se hvem som er i det forumet du er i, på bunnen av forumet (om de nå leser en post, skriver innlegg osv, bare de er et sted i det forumet.) på lik linje som i en tråd.
*Og en ting til nå er jo moderatorene merket med en farge, men kunne dere gjøre sånn at de som vi har i kontaktlisten er merket med en farge?

*Gleder meg i allefall!

TSP       :xmas:

EDIT: Oi.... dette er mitt tohundrede innlegg jo :ohmy::D

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

QUOTE (Ingar @ 28/12/2004 : 14:41)
Kanskje han synes de er morsomme og han derfor vil at andre her på forumet også skal bruke dem?

QUOTE (psilocybe @ 28/12/2004 : 15:31)
Nåh, hvis de er så superduperfantastiske at man vil få dem inn på et forum, så bør man klare å linke til dem selv. Det skal ikke mange kaloriene til for å laste dem opp på egen server og lage en side med (img)adressetilsmiley(/img) under hvert bilde.
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er nevnt før eller om det er mulig. Men det å kunne velge hvor mange posteringer en vil vise per side hadde vært sinnsykt digg. Det mest irriterende med dette forumet er å sitte å lese gjennom side for side ved å trykke på neste side knappen.

Eller f.eks en funksjon som viser alle posteringer i en tråd på en side.

Lenke til kommentar

QUOTE (endrebjorsvik89 @ 19/12/2004 : 23:14)
QUOTE (SirMaximus @ 18/12/2004 : 12:56)
Jeg ønsker meg "forrige" og "neste"-knapp i forumet.

"Forrige" og "Neste" emne finnes allerede (se helt nederst på på begge sider av linken til topic-oversikten).

Om du tenkte på "Neste" og "Forrige" side, så hadde dette vært en god idé.

Ja, tenkte på det. Litt mer lettvint.

Lenke til kommentar

Dette virker kanskje litt vel useriøst, men går det an å forby enkelte tråd-titler? :p

Begynner å bli mektig lei av tråder som

"Den store tråden om [sett inn valgfritt ord]"

"Den offisielle [sett inn valgfritt ord]-tråden"

"Post din/ditt [sett inn valgfritt ord]"

Det var bare et par av intil for en stund siden, og det var helt fint, var noe humoristisk ved det. Men da det først tok av, tok det helt av, og folk gav tråder slike navn i ett sett. Burde vært kvote for slike titler, slik at når en er gammel og glemt, eller slettet/stengt, kan man lage en ny som inneholder slike fraser. :tease:

Lenke til kommentar
QUOTE (Thompzen @ 08/01/2005 : 00:01)
Er det mulig å gjøre det slik at de som skriver i en tråd blir merka som f.eks. brunt under '# bruker leser dette emnet' ?

Det var en god ide :thumbup: !

*Også som jeg har nevnt tidligere: kunne det vært en farge på de du har merket som "dine venner" ,men dette blir kanskje litt mye farger å holde styr på etterhvert? Men det med farger på "dine venner" trenger jo ikke være på i en tråd, for der ser vi jo om de er uantsett ganske fort, men i menyen kunne dette vært litt nyttig(syns jeg)!

*Og å kunne se hvem som er i det forumet du er i, på bunnen av forumet (om de nå leser en post, skriver innlegg osv, bare de er et sted i det forumet.) på lik linje som i en tråd, som en slags minimeny.

*Mer statistikk! ( :love: elsker statistikk :love: )

*Vil ikke ha inn at man kan være sin egen "moddis" med muligheten for sletting/flytting av egne innlegg/tråder,

i og med at jeg tror dette vil føre til en del kaos.

*Støtter også: Finn alle innlegg til en person (newt 32),

*Muligheten for å gi/ta bort tråd og/eller dele på tråd eller et bestemt innlegg, kan være nyttig i guider/FAQ-er tror jeg(newt 32).

*At stickytråder legger seg i "mine innlegg" og kan falle nedover(bare der...). (blib)

Nye forslag:

*>Dette: " [1]...5,6...9, 10, [11] "

istedenfor dette: " [1], 2, 3...siste "

-De tre siste sidene vises i steden for de tre første.

-Den ene eller de to midterste sidene vises i midten(Bare første/siste side).

(Grunnen til at 1 og 11 er merket som viste sider, er bare for å vise at det kan være sånn på begge sidene)

>første...3, 4, [5], 6, 7, siste

-På de andre sidene kan vi ha det sånn som vi har det(vist over).

-Kanskje en liten boks på siden og der du kan skrive et valgfritt sidetall, så du kommer til den siden ved å trykke på enter.

* Tegnefunksjon når du skriver innlegg.

(trenger ikke være noe veldig avanserte greier ;) )

Øke vedleggsstørrelse fra 256-512kb (minst!)

TSP :)

Lenke til kommentar

QUOTE (el-asso @ 16/11/2004 : 21:04)
Jeg er vel ikke så kravstor (mer bekymret for innholdet enn stilen). Det eneste jeg ønsker meg er en neste side knapp i trådene. Hvis jeg ikke husker helt feil har det vært snakk om det tidligere.
(Forsikre meg om at det ikke blir glemt)

eeeenig!

Lenke til kommentar

Jeg maste på utvikleren senest på fredag grunnet problemer som jeg vil ha ordnet. Teknisk sett er det allerede ute men ikke bra nok for oss enda.

The Strategy-player: Når det gjelder opplastningsmulighet vil dette bli økt på et globalt nivå. Dvs at du får f.eks 2 Mb til din disposisjon totalt.

Lenke til kommentar

QUOTE (Ueland @ 09/01/2005 : 20:33)
Jeg maste på utvikleren senest på fredag grunnet problemer som jeg vil ha ordnet. Teknisk sett er det allerede ute men ikke bra nok for oss enda.

The Strategy-player: Når det gjelder opplastningsmulighet vil dette bli økt på et globalt nivå. Dvs at du får f.eks 2 Mb til din disposisjon totalt.

Dvs at man må gå tilbake i gamle poster og slette vedlegg?

Det vil jo i såfall bli veldig håpløst, i og med at gamle poster med vedlegg vil bli ubrukelige og bare forsøple forumet.

Lenke til kommentar

Enig Complexion :thumbup: !

Noe slikt ville gjøre at for å få mer plass ville kanskje en god del brukere,

fjerne viktige bilder, noe jeg mener størsteparten av bildene her på forumet er

så folk som senere finner en god tråd, der han finner det han vil ha svar på forsovet, men han mangler prikken over i en, som gir han/hun den endelige løsningen: bildene som er blitt slettet for å "erstatte" et bilde et annet sted.

Bildene er i veldig mange tråder veldig viktige!

Og selv om man fikk 50mb å rutte med. Ville det før eller siden ta slutt, og hva skulle man gjøre da?

Ja, jeg ser løsningene man kunne bruke IMG-taggen eller linke til en annen side bildet er, men det er ikke alle som har hjemmeside eller vet om steder de kan legge ut bilder. Og enkelte ville kanskje ikke se de andre mulighetene som finnes.

Alt har en negativ side (har i hvertfall ikke funnet noe uten) men jeg mener dette er en dårlig løsning.

Forresten Ueland kunne du svare meg hva som kommer med i IPB 2 av det jeg har foreslått/støttet i innlegget et stykke opp på siden?

TSP :)

Lenke til kommentar

Det med hosting av bilder burde ikke være noe problem. Photobucket er gratis og gir 10MB lagringsplass (er ikke helt sikker på størrelsen, men det skal noe til å fylle opp plassen så lenge man passer på å ikke lagre bilder med superkvalitet). Det er også gratis å registrere en Yahoo-konto, der får man også "online storage". Jeg syns det burde opplyses mer om slike muligheter, serverne til hw.no har vel nok å gjøre som det er. Dette gjelder da først og fremst bilder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...