Kanetheheatsink Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hvorfor gjør den det? kommer opp sånn ting som teller ned fra 1:00 og på 0:00 slår dataen seg av hvorfor? (ps. vet du hvor mange jeg fant? 291!!!) Lenke til kommentar
Kayzer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har du lasta ned alle oppdateringene fra windows? Da jeg reinstallerte sist, fikk jeg også opp et slikt vindu, men da var det oppdateringer fra windows som måtte til.. Lenke til kommentar
Seymour Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skriv "shutdown -a" i kjør, da vil ikke pcen slå seg av. Etter det kjører du windows update. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hei, Hva gør "shutdown -a" helt precis? Til trådstarter: Høres ut som det er 'sasser' virus. Har du sjans for at lage et skjermdump og poste her? Mvh Kimmer Endret 16. november 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 hei Kimmer! Jeg kan det vettu=) Men ikke før i kveld, for egentlig så er dette venninnen min sin pc. Men kan fikse det da sikkert:) Sjønte heller ikke det med shutdown - a.. er ikke det sånn som skal slå av dataen a? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Skriv først shutdown -a (hvis og når nedtellingen begynner) Skriv det inn i start, run Det du må gjøre da er og innstallere Windows XP RPC Interface Buffer Overrun Security Vulnerability Patch 823980 Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) hei Kimmer! Jeg kan det vettu=) Men ikke før i kveld, for egentlig så er dette venninnen min sin pc. Men kan fikse det da sikkert:) Sjønte heller ikke det med shutdown - a.. er ikke det sånn som skal slå av dataen a? Hei, Sikkert det - men du skal ikke skrive noen kommandoer, du ikke vett hva gjør helt precis. Den kommando ku li godt formatere hele hardisken (den gør nu ikke det da). Men folk må begrunde slike kommandoer. Edit: Søk i forummet efter 'sasser virus' - mange guider til hvordan du fjerner dette virus. Mvh Kimmer Endret 16. november 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå