akristina92 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg hl2, ja, og til og med et nytt skjermkort! Men.. Jeg har ikke dvd-rom, og heller ikke penger. Så jeg trenger en crack, ja, jeg kjenner reglene her på forumet, om at man ikke skal spør om sånt, MEN DETTE ER ET NØDSTILFELLE! Visst ikke dere vet om cracks, gi meg heller en måte jeg kan få kjørt det UTEN dvd. ( Hvist dere lurer på hvordan jeg skal få instalert det, så har mamma en bærbar pc med dvd, og nettverkskort. Jeg får akuratt lånt den til å installere. ) Lenke til kommentar
robB Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) :!: Har samme problemet, men skal ikke ha noe crack jeg. Låneren DVD spiller av noen, så kjøper jeg en. Endret 16. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kan du ikke bruke keyen og laste ned fra Steam? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Pft. Hvem som helst kan si at det er et nødstilfelle og sånn og sånn. Lån en DVD-ROM/brenner av en kamerat. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg