hemo Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ein stad i forum'et står det: "Obs, abonnementer avbrytes automatisk hvis det ikke kommer noen svar etter 30 dager" Kvifor? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 A: For å rydde opp litt i databasen vår av og til, slik at vi slipper å ha flere tusen abbenoment inne som ikke brukes. Og ikke minst så er det enkelte brukere som blir litt misfornøyde hvis dem har sluttet å være på forumet og får mail etter f.eks 100 dager. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Aha.. men dette med å få epost på subscribed threads må vel slåast på? ..for om brukaren klarte å aktivera dette, så burde det gå å slå det av? Eg kunne tenke meg å få epost med tips om svar på gamle trådar eg har delteke i. I alle fall gamle trådar... Men om databasen til hw.no ikkje taklar dette, så er det ein ting eg må finna meg i... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Sansynligheten for at det kommer svar på en tråd som det ikke er kommet svar på i løpet av en måned er liten. Uansett, så vil den dukke opp under 'mine innlegg', ligger til venstre hvis du bruker hw.no skinnet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 QUOTE (hemo @ 16/11/2004 : 16:33) Aha.. men dette med å få epost på subscribed threads må vel slåast på?..for om brukaren klarte å aktivera dette, så burde det gå å slå det av? Du kan gå inn på kontrollpanel (øverst i menyen din til venstre) og velge "Vis emner". Der kan du krysse av for tråder du ikke lenger ønsker å abonnere på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg