Rantrave Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg er plage av at noen ringer til mobilen med skult nummer. Er det noen som har tips om hvordan man blir kvit denne plagen eller hvordan man finner ut hvem det er!? Takk Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 eg pleier å ikke svare "skjult nummer". konsekvent fordi eg vil vite hvor det blir ringt fra. dessuten er det stort sett reklame/selgere som ringer med skjult nummer, alle andre(privatpersoner) kan enkelt vise hvem de er. har ofte hørt den der "nå har eg ringt, og ringt, og aldri fått svar" eller '"hvorfor har du ikke ringt meg tilbake". hvordan skal eg kunne ringe tilbake når de ringer fra skjult nummer? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 eg pleier å ikke svare "skjult nummer". konsekvent fordi eg vil vite hvor det blir ringt fra. dessuten er det stort sett reklame/selgere som ringer med skjult nummer, alle andre(privatpersoner) kan enkelt vise hvem de er. har ofte hørt den der "nå har eg ringt, og ringt, og aldri fått svar" eller '"hvorfor har du ikke ringt meg tilbake". hvordan skal eg kunne ringe tilbake når de ringer fra skjult nummer? hvor mange selger ringer til en mobil ? har enda til gode og få en selger på tråden på mobilen min men telenor bruker og ringe og gi vekk ringe tid og gratis melidnger av og til , fra skjult nr , så ingen skal kunne ringe tilbake og plage di det er bare paranoide krimminell stofinsbrukere eller paranoide uber hakker nerder som ikke tør svare på sjulte nr oprigning , og sett fra en annen side , sykehus og andre store kontorer bruker og ofte skjult nr, tenke hvist far eller mor er syk og si skal ha tak i deg !!!! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 det er bare paranoide krimminell stofinsbrukere eller paranoide uber hakker nerder som ikke tør svare på sjulte nr oprigning , fælt til generalisering da! må eg være i en av de kattegoriene der er eg faktisk ikke helt sikker på hvilken eg vil foretrekke kall meg gjerne paranoid, men eg har fått nok av selgere og sliktno tull som ringer og vil bare ha et par ord med meg... "har et par spørsmål som bare tar noen få minutter..." hørt den før? og joda, meg ringer de på mobil. er eg spessiell eg da? dessuten viderekobler eg ofte fasttelefonen... og da får eg alle som ringer så klart. og sett fra en annen side , sykehus og andre store kontorer bruker og ofte skjult nr, tenke hvist far eller mor er syk og si skal ha tak i deg !!!! kommer helt ann på. flere som har et felles sentralnummer som kommer opp når de ringer ut. er dessuten mulig å konfigurere i sentralen dems. uansett, har da blitt oppringt både av store firmaer og sjukehus, og alle har et nummer som dukker opp. og de som ringer til meg for å tjene penger på meg(jobbsammenheng) har eg forklart til at da får de værsågod å vise hvem de ringer fra. og ikke en eneste har etter det ringt med skjult nummer. dessuten vil eg gå så langt å si at det er god skikk og kundeservice å vise hvem du ringer fra! sundt bondevett faktisk... Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Se min posting i "operatører og tjenester".....Det er en konspirasjon!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå