xnighthawkx Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg vurderer å kjøpe meg flatskjerm i disse dager, og lurer på om C-shop kan være det rette stedet. Prisen er iallefall riktig. Hva er deres erfaringer med denne butikken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jaja, atter en ny tråd med en nyregistrert bruker med 1 innlegg som har funnet "en fantastisk webshop". Jeg er litt spent på hvor lenge denne tråden er åpen. Lenke til kommentar
christt Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Det kan være lurt å sjekke webshopguiden. Lenke til kommentar
xnighthawkx Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Jaja, atter en ny tråd med en nyregistrert bruker med 1 innlegg som har funnet "en fantastisk webshop". Jeg er litt spent på hvor lenge denne tråden er åpen. Det er iallefall fint at du tar godt imot nye forumbrukere. Hva skrev du i ditt første innlegg? For å komme til saken... noen som har gode/dårlige erfaringer med C-shop? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva skrev du i ditt første innlegg? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=218107&hl= Søkfunksjonen fungerer enda. Lenke til kommentar
waldorf Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Har brukt p.g. i 3 uker og er selv ny bruker. Kjøpte en printer av cshop, null problem - bra pris og varen kom etter 2 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå