Gå til innhold

Amilo A 7600 liker ikke 54mbit wlan kort, why?

Ztaeyn

Anbefalte innlegg

Hei, har merket på flere av samme modell, F-Siemens A 7600, at den stopper opp / bruker "340%" cpu kraft om man plugger i noen 54mbit wlan kort, utenom med det jeg har (msi cb54g) der risikerer jeg bare at datan låser seg om windows starter med det i..

Noen som aner hva dette kan være, opplevd det selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem med min FS Amilio 7600 (cy26). Først virket ikkje et 54mbs SMC kort som jeg fikk med. Kjøpte 3COM 54mbs med x-jack antenne.

Dette kortet gjorde at maskinen fikk samme symptomene som din.

Kontaktet Effek, de bad meg sende inn maskinen - fordi det måtte være feil med den. Gjorde det - men skulle aldri overlatt den til dei.

Etter nesten 2mnd fikk jeg en helt annen maskin tilbake - de skylte på at biosen ikkje var kompatibel med dette kortet, ellers virket maskinen fint.

Det skulle komme en biosoppdatering en mnd etterpå sa de. Dette var i fjor. Den nye biosen er ikkje kommet. Så til dess må du nok bare vente. (Jeg har heldigvis solgt maskinen min, og er kvitt problemene og EFFEKT)

Lenke til kommentar

har kommet en bios versjon 1.10, men den løste ikke problema, og den hadde heating issues som det ble sagt, la in igjen 1.09..

jeg får prøve å skaffe meg et 11mbit xjack kort,, bruke den bare til online spilling, og har tpkabel tilgjengelig om jeg må kopiere store mengder filer

men takk for opplysningene

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...