avtrekkeren Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Fikk tilsendt 8 nye screenshots fra Sid Meier's Pirates! i går - disse er fra en av de siste buildsa, er kommet med noen ting som ikke var med på tidligere screenshots. Bl.a. har de oppdatert interface littegranne, samt lagt til flere sverdtyper (slik vi husker det fra originalen, yay)! Sjekk de ut her. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Har bestilt Collectors edition , gleder meg. Og bildene...Nice!!! Gleder meg enda merr! 3 Desember det kommer ? Endret 16. november 2004 av gobyfly Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det som en seriøs versjon av Monkey Island? Jeg liker pirater. Dette spillet ser kult ut. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dette ser bra ut,men hvorfor brenner det på skipet? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Kuler, Kanoner og Krutt? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Fyren ser jo ut som Guybrush Treepwood jo! Har Siddern begynt å stjele? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Nah, han ser akkurat ut sånn som han gjorde på en poster-ad for det originale Pirates! fra 1987... Lenke til kommentar
m-jense3 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 han ligner jo ikke da.... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 må si at jeg ikke var så utrolig godt fornøyd med de bildene der... Men så har ikke jeg noen gode erfaringer med sid meier spill heller da... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Tenker ikke på coveret (med skjegg), tenker på en poster jeg fant en link til på nettet en eller anna plass, en scanna poster ad Likheten var slående! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Fikk akkerat tilsendt 7 nye screenshots - har lagt dem opp her! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Tenker ikke på coveret (med skjegg), tenker på en poster jeg fant en link til på nettet en eller anna plass, en scanna poster ad Likheten var slående! http://img33.exs.cx/my.php?loc=img33&image...ers_Pirates.jpg Der Lenke til kommentar
Nicoo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har bestilt Collectors edition , gleder meg. Og bildene...Nice!!! Gleder meg enda merr! 3 Desember det kommer ? Hvor bestillite du Collectors Edition fra? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Se her. Er det kommet ut? Tydeligvis EDIT: Åh, tråden er fra 16.11, kan ha skjedd mye siden da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå