Barry White Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Hei, jeg sliter med å få med meg alle leksene, og derfor ønsker jeg å ha en URL der jeg kan skrive opp leksene, tidspunkt og forklaring på leksen. Kanskje et passord for å "logge seg på" for å skrive? og kanskje en kode som gjør at innleggene sletter seg 5 dager etter leksa har gått ut elns.. Noen som kan hjelpe meg med dette? Jeg er newb innen PHP, laster normalt ned ferdigscripts og chmodder. det er det jeg kan Takk! Endret 13. oktober 2010 av Barry White Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Prøvde å legge ut et homework script, men da fikk jeg denne error URL til script: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=6449 Endret 13. oktober 2010 av Barry White Lenke til kommentar
Klette Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 feilein sier seg jo selv... den får enten ikke tilgang til filen admin/RunFirst.php eller så finnes denne ikke... har du chmoda filene? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) hmm, du kan få se.. : i config.inc.php står det blant annet dette: $stdhost = 'localhost'; $db = 'Homework'; #choose a database here. $cuser = 'user103'; # User to create to access the db from outside $chost = 'localhost'; # User's host for outside access. This is the default which works for everyone Kan dette ha noe med error å gjøre? Endret 13. oktober 2010 av Barry White Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå