donlon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hej Jeg har liget købt en Thermalright SP-94 køler. Nu er jeg kommet i tvivl om hvordan de små "plastic washers" skal monteres. Skal både en stor og en lille sidde mellem "standof" og PCB, altså oven på hinanden, på forsiden af motherboardet. Eller skal den ene sidde mellem X-plate'en og bagsiden af motherboardet, og den anden mellem standof og forsiden af motherboardet ??? Er der nogen med erfaring ?? På forhånd tak John Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har montert en sånn kjøler en gang, kan ikke huske å ha støtt på noen problemer. Fulgte det ikke med bruksanvisning? Det er uansett en bruksanvisning på www.thermalright.com som burde gi deg den infoen du trenger. Lenke til kommentar
donlon Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Jo der følger en brugsanvisning med, men den er lidt rodet Men det jeg kan lede ud af den er, at der skal der en plastic washer på hver side af motherboardet, men på deres hjemmeside ser det ud til at de begge skal sidde sammen, på forsiden af motherboardet. Det er derfor jeg er lidt i tvivl Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Såvidt jeg kan se fra tegningene, kommer ikke "hjørnene" på X-platen i direkte kontakt med hovedkortet, altså bør det ikke være nødvendig med plastskiver der. Det gjør sikkert ikke noe om du likevel monterer skiver der, bare husk å bruk skiver på oversiden av hovedkortet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå