Gå til innhold

Forhåndsbestille = Key til Open Beta?


Anbefalte innlegg

Så når spillet kommer ut kommer man tilbake og kjøper enten retail eller collectors edition, har man med kvitteringen så får man 99kr i avslag.

Det hørtes ikke helt riktig ut... man skal jo være garrantert å få full versjonen så snart denne er i salg om man kjøper pre-order kitet. Må vel gå ann å vise kvittering så de kan legge av et spill til deg.. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket annet valg har jeg? Det viktigeste for meg er å ha spillet når det kommer.. CE og beta er bonuser... Hvis jeg finner en annen plass de garanterer begge deler så avbestiller jeg.. Men jeg tror det blir nok plass på betaen uansett.. us open beta hadde jo 500000 spillere, da var det god tid til å skaffe seg konto....

Lenke til kommentar
Så når spillet kommer ut kommer man tilbake og kjøper enten retail eller collectors edition, har man med kvitteringen så får man 99kr i avslag.

Det hørtes ikke helt riktig ut... man skal jo være garrantert å få full versjonen så snart denne er i salg om man kjøper pre-order kitet. Må vel gå ann å vise kvittering så de kan legge av et spill til deg.. ?

Slik jeg forsto det på dem. Men jeg hørte ikke om de kunne legge av. De kunne iallefall ikke legge av "prekit" men det høres jo ikke urimelig ut at de kan holde av/ta imot forhåndsbestillinger på det du måtte ønske..

Lenke til kommentar

Var innom gamezone kr.sand nå nettopp, alle pre-order kitene var som sagt forhåndsbestillt. Såvidt jeg forsto ble de sendt i posten i dag, dvs at de som har bestillt får de ikke før Fredag. Det stod ihvertfall en svær eske på gulvet.

 

Var innom Spaceworld (i markens) rett etterpå, der hadde de ca 20 tyske pre-order kits som de solgte for 49,-. Spurte om jeg kunne kjøpe det i dag og det var ikke noe problem. Så nå sitter jeg her med pre-order kitet i hånda :)

 

Så dere som vi ha pre-order kit ta dere en tur til byen og sjekk ut spaceworld, expert, elkjøp osv... godt mulig dere får tak i noen!

 

 

Edit: De noterte også mobilnummeret mitt, så regner med jeg får sms/blir oppringt når spillet kan hentes. Da føler jeg meg rimelig sikkra :)

Endret av nåvi
Lenke til kommentar
Var innom gamezone kr.sand nå nettopp, alle pre-order kitene var som sagt forhåndsbestillt. Såvidt jeg forsto ble de sendt i posten i dag, dvs at de som har bestillt får de ikke før Fredag. Det stod ihvertfall en svær eske på gulvet.

 

Var innom Spaceworld (i markens) rett etterpå, der hadde de ca 20 tyske pre-order kits som de solgte for 49,-. Spurte om jeg kunne kjøpe det i dag og det var ikke noe problem. Så nå sitter jeg her med pre-order kitet i hånda :)

 

Så dere som vi ha pre-order kit ta dere en tur til byen og sjekk ut spaceworld, expert, elkjøp osv... godt mulig dere får tak i noen!

 

 

Edit: De noterte også mobilnummeret mitt, så regner med jeg får sms/blir oppringt når spillet kan hentes. Da føler jeg meg rimelig sikkra :)

Jeg kjøpte det på Torsdag på Spaceworld på sørlandsenteret for 99,-:)

Lenke til kommentar
Men jeg tror det blir nok plass på betaen uansett.. us open beta hadde jo 500000 spillere, da var det god tid til å skaffe seg konto....

 

Grunnen til at vi betaler for Beta key er vel for at det er trangt med plasser og er en måte å sikre seg på. Jeg ha fårstått det slik at EU OB kommer til å my mindre plasser enn US siden at uttalelsen deres lød noe sånn som at det var 330,000 beta søkere og at det var veldig mange flere enn de hadde forventet. Men jeg tviler ikke på at det går ann å sikre seg plass på www.wow-europe.com når det blir mulig, men da tror jeg iallfall det lønner seg å være veldig tidlig ute

Lenke til kommentar

Da har jeg sikret meg minst 3 stk beta kits. Kanskje så mange som 9 :D Der en er CE. Det er ikke kun til meg. Men mange andre kompiser som bestilte sammen. Min søster kjøpte nettopp 3 stk fra eb games i Oslo nå (kl. 18.50) der hadde de også collectorsedition. Jeg bestilte 6 fra www.avalon.no De skal vist få inn et nytt parti etter helga sa de. Jeg og bruttern er iallefall sikra beta plass :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...