Gå til innhold

Forhåndsbestille = Key til Open Beta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at Komplett selger Beta keyer. 35 stk igjen. Så løp og kjøp :D Instruksjoner på hvordan du bestiller, og betingelser får du på denne linken.

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305341&cks=PRL

 

NB! Jeg er ikke ansatt i komplett på noen måte, men tenkte kanskje det var noen her som ville bli glad for denne infoen.

 

Edit. Da var det 3 stk igjen...

Endret av Singularity
Lenke til kommentar

Likte ikke helt det jeg så om WoW CE hos komplett.no. At alle CE-utgavene med tilgang til beta var utsolgt allerede.. Kan dette bety at det er "umulig" å få tak i en CE med tilgang til beta?

 

Tror nok jeg safer litt og bestiller CE nå jeg. Langt viktigere for meg å få CE-utgaven enn å spille i betaen. Spilte US beta og syns ikke det var noe gøy å miste char'en min. :(

Lenke til kommentar
Likte ikke helt det jeg så om WoW CE hos komplett.no. At alle CE-utgavene med tilgang til beta var utsolgt allerede.. Kan dette bety at det er "umulig" å få tak i en CE med tilgang til beta?

 

Tror nok jeg safer litt og bestiller CE nå jeg. Langt viktigere for meg å få CE-utgaven enn å spille i betaen. Spilte US beta og syns ikke det var noe gøy å miste char'en min. :(

Word.!

Lenke til kommentar

Hmm.. Snakka med EBGames i dag!

 

Saken er slik! Man kjøper prekit som inneholder beta key til 99kr.

 

Så når spillet kommer ut kommer man tilbake og kjøper enten retail eller collectors edition, har man med kvitteringen så får man 99kr i avslag.

 

Så du kan jo både spille beta og få collectors edition..

 

Tingen jeg lurer på er om jeg skal skulke skolen fredag for å stå utfor ebgames når de åpner. Eller vente. Har inntrykk av at det blir være kamp om plassene. Men hvor stor har jeg ikke peiling på..

Lenke til kommentar

Vi mottar en del pre-order kits, men kan desverre ikke garantere at alle som forhåndsbestiller vil motta det. Dette kommer av at det eksisterer langt færre pre-order kits enn spill, beklagelig nok. Vi prioriterer etter hvilken dato ordren ble lagt inn.

 

 

Quete fra mailen fra Gamezone.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...