Gå til innhold

Forhåndsbestille = Key til Open Beta?


Anbefalte innlegg

Jeg har skjønt det slik at hvis man pre-ordrer får man gratis key til EU Open Beta. Stemmer dette? Hvis ja, gjelder dette alle onlinebutikker der man kan forhåndsbestille? Og til slutt, får man keyen i mail eller noe når Open Beta starter? Jeg mener, man får jo ikke spillet før jan / feb. Eller er jeg helt på jordet? :blush:

Noen som kan anbefale noen steder der jeg kan forhåndsbestille? Og hvor laster man ned EU clienten til WoW Beta? :!: Jeg har US client. Endret av Zupina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du forhåndsbestiller får du key til EU open beta ja. Eg antar at dette gjelder alle plasser, men eg veit ikkje. Dersom du bestiller spillet gjennom blizzard, er du nok garantert key. Du får nok tilsendt keyen på mail, eller på en eller annen måte før du får spillet i hendene. Det går foreløpig ikkje an å laste ned EU open beta client. Om det blir en heilt ny klient eller om det kommer en patch til US betaen veit eg ikkje..

Lenke til kommentar

Spacewold Har Pre-releas den 26 Nov.

 

Jeg har spørt runt omkring men ingen av spaceworld butikkene har fått inn noe.

 

De har det på torsdag eller Fredag ser det ut som.

 

Men de er litt usikkre på pris 49 eller 99 Men du får de tilbakke når du kjøper spillet

 

Men husk at open beta ikke starter på fredag men i starten av desember.

Eneste full ver dato jeg finner er http://www.tradition.se/ 21.Jan.05

 

 

Men en måtte å spille US ver er å kjøpe Pre-paid Gaming card på www.ebay.com

 

Ser det er noen til salg $29.95 for 60 dager Litt dyrt !!!

Men den første gikk for over $100 før idag

Lenke til kommentar

Jeg spilte WOW us open beta test, og jeg lurer på åssen det blir å spille på europa testingen.

Har ikke noe særlig peil på det...

Vil det koste noe å spille på OPEN beta EU testingen, og når kan man "registrere" en account?

 

 

Er det noen som vet hvor og når man kan laste ned eu klienten?

 

håper noen kan hjelpe meg :D

 

EDIT leif :p

Endret av Sh4d3y
Lenke til kommentar

Hvor gjor du dette? Ebgames har jo ikke noen norsk webshop som jeg kan finne.. Og de utenlandske åpner ikke for forhåndsbestilling før 26

På det lokale kjøpesenteret? :dontgetit:

Fra ebgames.no

 

EB Games currently have five stores in Norway. You will find us here:

Ski, Jernbaneveien 6 1400 Ski 64867003, Byporten, Jernbanetorge 6 ,0154 Oslo 22177077,

Strømmen, Støperiveien 5 2010 Strømmen 63815088, Kvadrat, Gamle Stokkavei 1 4313 Sandnes 51631940,

Porsgrunn, Storgt. 70 3902 Porsgrunn 35512920

 

De har allerede fått inn beta key cd i butikkene tror jeg, og salget begynner kl 10.00 på fredag. Var det de sa i Oslo i allefall.

Lenke til kommentar
På ebgames har de en egen cd (eller dvd?) med installasjons fil og beta key som du får når du forhåndsbestiller. Kan tenke meg at det er det samme i andre butikker du forhåndsbestiller fra, hvis ikke jeg er helt på jordet nå.

Ja, og denne cden/dvden forhåndsbestilte jeg på Ebgames, lenge før 26. November.. fikk beskjed om at det var da jeg kunne hente den bare jeg..

 

Men hvordan får de en 2gb beta-klient på èn cd? Hvis ikke det er dvd da.. men han sa cd i butikken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...