Khalifen Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Kommer ikke videre fra dette området. Har det jævla helikopteret i hælene hele tia, så må gjemme meg hele tiden. Går det an å skyte med båten? den første man får og kjører rundt med? Jeg trodde det skulle være museknapp for å skyte, men jeg får det ikke til. Eller er det to forskjellige båter? Det er et kontrolltårn, men det er litt vanskelig å oppdage. Der åpner du porten og skyter helikopteret. Du får våpen på båten senere. Endret 17. november 2004 av king_of_kong Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Etter at presten har presentert seg, så vet jeg ikke hvor jeg skal gå. Jeg har lett og lett. Noen som kan hjelpe meg ? Inn vinduet og inn døra til venstre. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Kommer ikke videre fra dette området. Har det jævla helikopteret i hælene hele tia, så må gjemme meg hele tiden. Ser for meg ut som om du har klatret opp på feil plass. Du skal inn, under det bygget. Ta båten og kjør litt rundt, under den betong-klossen du nå står på er det en dør- Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 huff og huff, er på der man ikke skal gå på sanda og har møtt han mannen som sier, and remember to stay of the sand. men nok spilling idag, screeny kommer imorra Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Etter at presten har presentert seg, så vet jeg ikke hvor jeg skal gå. Jeg har lett og lett. Noen som kan hjelpe meg ? Inn vinduet og inn døra til venstre. *føler seg dum* Så ikke den døra Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Står fast her. Klarer ikke åpne pårten. Tror jeg må finne et batteri til, men klarer ikke å finne det. Noen som kan hjelpe? XenZor Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Står fast her. Klarer ikke åpne pårten. Tror jeg må finne et batteri til, men klarer ikke å finne det. Noen som kan hjelpe? XenZor du ser i viduet til det andre screenshotet, det ligger inni bilen der.... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Står fast her. Klarer ikke åpne pårten. http://www.xenzor.net/div/hl2_port.jpg Tror jeg må finne et batteri til, men klarer ikke å finne det. Noen som kan hjelpe? http://www.xenzor.net/div/hl2_bat.jpg XenZor du ser i viduet til det andre screenshotet, det ligger inni bilen der.... Ok, takker så mye. XenZor Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Ikke får å angripe de som står fast.. Men det virker som dere gir opp veldig lett. De fleste oppgaver krever bare at du ser deg litt rundt, utforsker litt... Syns det å poste her hver gang du ikke får til noe etter noen få minutter prøving, ødelegger litt spillet.. Endret 17. november 2004 av TCi Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Jeg står fast selv jeg... sitter i kapittelet som heter "Follow Freeman" og har kommet meg til en plass som jeg står sikkelig fast i. legger til noen screenshots til det. Endret 17. november 2004 av The_Droide Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 enda et bilde Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 som dere ser på det siste bilde er det noen combine soldater der, men det ser ut til at de spawner hele tidn... pluss at det kommer venner hele tiden også... kan det være en meget stor bug eller?? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Vis du har tatt alle fiendene skal du skyte den store statuen du ser. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Står fast her. Klarer ikke åpne pårten. Tror jeg må finne et batteri til, men klarer ikke å finne det. Noen som kan hjelpe? XenZor du ser i viduet til det andre screenshotet, det ligger inni bilen der.... Fant det under badekaret jeg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 som dere ser på det siste bilde er det noen combine soldater der, men det ser ut til at de spawner hele tidn... pluss at det kommer venner hele tiden også... kan det være en meget stor bug eller?? her går du... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Er nå på "Follow Freeman".. Er inne i den kuppelen, der jeg skal deaktivere 3 generatorer. Har deaktivert 2 av dem. Før jeg gjorde dette så jeg inn i et rom med mange røde lasere og Barney sa noe ala "That room looks well protected, I'll betcha it will be something worth fighting for in there" Skjøt på laserne slik at de sprengte, og denne jerndøren som er avbildet her, lukket seg. Har nå gått rundt i 30min, men fortsatt så er døra lukket! Vil bare ha tips, ikke walktrough please Edit: bildet Endret 17. november 2004 av Kasp Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Står fast i water hazard brettet, Stedet hvor en må ta ut to biler som skyter raketter. Tror jeg skal videre med båten inn i et hull til høyre. Noen som vet hvordan jeg får den dit? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 giggs11, samme sted har blitt tatt opp før. har et problem sjøl også, men tror jeg tar det seinere, er så utrolig trøtt etter spilling nå Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 som dere ser på det siste bilde er det noen combine soldater der, men det ser ut til at de spawner hele tidn... pluss at det kommer venner hele tiden også... kan det være en meget stor bug eller?? her går du... takker... takket være deg er jeg på sistebrettet Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) jeg sitter fast det er rett etter den alien duden har mekka gunnern på båten min... et lite område med 2 store båter.. også to tanks (eller no) skyter på deg. sorry men jeg kan ikke legge ut no screenshots... pc'n klikker da Endret 17. november 2004 av Flexi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå