Caddy Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hei, nå er jeg her: se bilde jeg har skrudd alle de tingene til rød, hva gjør jeg? Skyter på porten med bilen.... Edit: Kommer foresten ann på om du HAR tatt den flygende tingen eller ikke... Gå til kjelleren i det store huset... Bak deg, og til venstre, ned ei trapp... Endret 17. november 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Kommer ikke videre Gå på røret du har foran deg... Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Hei, nå er jeg her: se bilde jeg har skrudd alle de tingene til rød, hva gjør jeg? Skyter på porten med bilen.... Edit: Kommer foresten ann på om du HAR tatt den flygende tingen eller ikke... Gå til kjelleren i det store huset... Bak deg, og til venstre, ned ei trapp... det virker ikke og skyte ppå den med bilen, og den flygene tingen har jeg tatt Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) stuck here... Hvordan få bort helikopteret? Er litt håpløst å prøve å løpe ifra det.. Endret 17. november 2004 av El-Hadji Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 stuck here... Hvordan få bort helikopteret? Er litt håpløst å prøve å løpe ifra det.. kor er amfi båten din? den med luftputene... den eg brukte for og skyte det ned. og nå sitter eg fast! eller veit ikkje heilt kva eg skal gjere... http://venes.org/hl2/d2_coast_110004.jpg Skal eg springe? (til dei som ikkje er kommet så langt ser dette enektl ut, men det er deat faen ikkje) (skvetter jo slik og) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 stuck here... Hvordan få bort helikopteret? Er litt håpløst å prøve å løpe ifra det.. Er det ikke meningen du skal kjøre med båt der da? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 måtte forlate den for å komme forbi en brennede tankbil elns... må jeg helt tilbake dit? off2k Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hei, nå er jeg her: se bilde jeg har skrudd alle de tingene til rød, hva gjør jeg? Prøvd å snakka med fyren til høyre på bildet (utenfor bildet) Han skal stå borte ved en bryter på hjørnet av huset. Han skal be deg sette deg i bilen så skal han åpne porten for deg. Edit: El-Hadji: ja du må ha med båten Er det ikke bare å kjøre over den tankbilen? Mener jeg gjorde det. Endret 17. november 2004 av PantZman Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 stuck here... Hvordan få bort helikopteret? Er litt håpløst å prøve å løpe ifra det.. kor er amfi båten din? den med luftputene... den eg brukte for og skyte det ned. og nå sitter eg fast! eller veit ikkje heilt kva eg skal gjere... http://venes.org/hl2/d2_coast_110004.jpg Skal eg springe? (til dei som ikkje er kommet så langt ser dette enektl ut, men det er deat faen ikkje) (skvetter jo slik og) Hvor er bilen din? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Jeg for min del sitter nå slik: Har kommet, med båten (alt for mange båt brett) nesten frem, men nå er jeg komme til et "smug" hvor det står en del soldater med raketter og plaffer meg ned. Har ingen sjangse å overleve eller finne frem hvor jeg skal. Der er 2 rustende gamle båter der som ligger, 1 i vannet og 1 mitt i. Skjønner ikke hvor jeg skal Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 stuck here... Hvordan få bort helikopteret? Er litt håpløst å prøve å løpe ifra det.. kor er amfi båten din? den med luftputene... den eg brukte for og skyte det ned. og nå sitter eg fast! eller veit ikkje heilt kva eg skal gjere... http://venes.org/hl2/d2_coast_110004.jpg Skal eg springe? (til dei som ikkje er kommet så langt ser dette enektl ut, men det er deat faen ikkje) (skvetter jo slik og) Du skal gå ned å så kommer en kjempe antLion.. Drep den så kommer du videre. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) hmm... eg tok ein sjangse,... sprang uti det... gjikk bra... men nytt problem... http://venes.org/hl2/d2_coast_110005.jpg eg skjønner ikkje kva han fyren vil at eg skal gjere... Endret 17. november 2004 av Cornel Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Jeg for min del sitter nå slik: Har kommet, med båten (alt for mange båt brett) nesten frem, men nå er jeg komme til et "smug" hvor det står en del soldater med raketter og plaffer meg ned. Har ingen sjangse å overleve eller finne frem hvor jeg skal. Der er 2 rustende gamle båter der som ligger, 1 i vannet og 1 mitt i. Skjønner ikke hvor jeg skal Det står svar på hvor du skal tidligere i denne tråden... Edit: hvis du er der jeg tror du er da... Men screenshot er kjekt å vise...... Endret 17. november 2004 av Caddy Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Hei, nå er jeg her: se bilde jeg har skrudd alle de tingene til rød, hva gjør jeg? Skyter på porten med bilen.... Edit: Kommer foresten ann på om du HAR tatt den flygende tingen eller ikke... Gå til kjelleren i det store huset... Bak deg, og til venstre, ned ei trapp... det virker ikke og skyte ppå den med bilen, og den flygene tingen har jeg tatt stuck me to Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 hmm... eg tok ein sjangse,... sprang uti det... gjikk bra... men nytt problem... http://venes.org/hl2/d2_coast_110005.jpg eg skjønner ikkje kva han fyren vil at eg skal gjere... Du skal hive den "ballen" på den dukken som henger og slenger der.. så Antlion angriper den... er liksom antlion training Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Sitter fast her. Skyter vilt på tanksene, men har lite hp og dør hver J**** gang du burde kjøre rundt den sunke båten i midten og skyte rakettene tanksene skyter, og skyte tanksene. Så bak søykene/inni en av containerne er det en eller to sprenge tønner, skyt den og voila, døra spretter opp og kjør inn. Fikk hjelp 2 min etter jeg laga posten, men takk uansett. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Etter at presten har presentert seg, så vet jeg ikke hvor jeg skal gå. Jeg har lett og lett. Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Kommer ikke videre fra dette området. Har det jævla helikopteret i hælene hele tia, så må gjemme meg hele tiden. Går det an å skyte med båten? den første man får og kjører rundt med? Jeg trodde det skulle være museknapp for å skyte, men jeg får det ikke til. Eller er det to forskjellige båter? Endret 17. november 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Du må bare beine som f. Kom deg innafor gjerde. Etterhvert finner du et tårn med en gunner du kan ta den med. I samma tårnet er det et kontrollpanel også, til å åpne porten med. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Kommer ikke videre Gå bortover røret, pass deg for den giftige dampen. Helt ytterst svinger det mot venstre, gå dit. Under røret er det en liten gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå