Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er på en plass der det er en slags korridor (utendørs) med svære blåe søyler på hver side. Når jeg springer inn mellom de, begynner de å trekke seg sammen, og knuser meg som noe annet trash.. Hva gjør jeg?

ca på midten av "gangen", der tar du en kasse og flytter den under et hull i veggen og klatrer opp.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan jeg tar screenshots, men står fast et sted hvor det er 2 skipsvrak liggende. Det ene ligger litt uti grunn sjø, det andre på land. Rett over det ene vraket er det en slags rampe som sikter mot en inngang til tunnel. Hvordan komme videre?

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvordan jeg tar screenshots, men står fast et sted hvor det er 2 skipsvrak liggende. Det ene ligger litt uti grunn sjø, det andre på land. Rett over det ene vraket er det en slags rampe som sikter mot en inngang til tunnel. Hvordan komme videre?

Viss det er der jeg tror det er så må du kjøre inn under selve "kaien" der kjører du oppå rampen og hopper inn i tunellen. Håper du forstår var litt corny forklart men men...

F5 er screenshot knappen. Bildene finner du i HL2 mappen.

Lenke til kommentar
Sitter fast her. Skyter vilt på tanksene, men har lite hp og dør hver J**** gang :realmad:

du burde kjøre rundt den sunke båten i midten og skyte rakettene tanksene skyter, og skyte tanksene. Så bak søykene/inni en av containerne er det en eller to sprenge tønner, skyt den og voila, døra spretter opp og kjør inn.

Lenke til kommentar
sitter fast her:

Med den lange brua

Du skal gå til det største huset, så går du rundt huset.. der finner du veien.

Du skal altså gå langs fjellsiden nedenfor huset.... da kommer du på undersiden av broa... så følger du den, når du er ferdig der går du tilbake til bilen og kjører over broa. Synest å huske at du kommer oppå broa og får skrudd av kraftfeltet derfra.

Lenge siden jeg var der :p (greide spillet kl 12 i dagtidlig). :whistle:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...