derezzed Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Har ikke begynt å spille spillet enda, men føler det bildet der var litt *spoiler*. Kan være jeg tar feil. EDIT: Da var det eventuelle problemet løst. Så kjækt me har det på gamer.no! Endret 17. november 2004 av Aleksander Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er på en plass der det er en slags korridor (utendørs) med svære blåe søyler på hver side. Når jeg springer inn mellom de, begynner de å trekke seg sammen, og knuser meg som noe annet trash.. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er på en plass der det er en slags korridor (utendørs) med svære blåe søyler på hver side. Når jeg springer inn mellom de, begynner de å trekke seg sammen, og knuser meg som noe annet trash.. Hva gjør jeg? ca på midten av "gangen", der tar du en kasse og flytter den under et hull i veggen og klatrer opp. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 jess, der var det! takk for lynraskt svar Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Vet ikke helt hvordan jeg tar screenshots, men står fast et sted hvor det er 2 skipsvrak liggende. Det ene ligger litt uti grunn sjø, det andre på land. Rett over det ene vraket er det en slags rampe som sikter mot en inngang til tunnel. Hvordan komme videre? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Vet ikke helt hvordan jeg tar screenshots, men står fast et sted hvor det er 2 skipsvrak liggende. Det ene ligger litt uti grunn sjø, det andre på land. Rett over det ene vraket er det en slags rampe som sikter mot en inngang til tunnel. Hvordan komme videre? Viss det er der jeg tror det er så må du kjøre inn under selve "kaien" der kjører du oppå rampen og hopper inn i tunellen. Håper du forstår var litt corny forklart men men... F5 er screenshot knappen. Bildene finner du i HL2 mappen. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ja , det er der du tror..det går en brygge langs kantene..problemet er jeg kommer inn selv, men ikke med båten..så vet ikke helt hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Det er et rør eller så var det en container du skal kjøre inn gjennom... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ja , det er der du tror..det går en brygge langs kantene..problemet er jeg kommer inn selv, men ikke med båten..så vet ikke helt hva jeg skal gjøre du må skyte opp døren på ene containeren fra baksiden...så kan du kjøre innunder Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det er et rør eller så var det en container du skal kjøre inn gjennom... Ja, det er en kontainer ved kaia som du må åpne på et vis, så kjører du gjennom med båten og da kommer du under kaia, Følg så kaia til du kommer til hoppet.... Full fart! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 sitter fast her: Med den lange brua Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Sitter fast her. Skyter vilt på tanksene, men har lite hp og dør hver J**** gang Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Sitter fast her. Skyter vilt på tanksene, men har lite hp og dør hver J**** gang du burde kjøre rundt den sunke båten i midten og skyte rakettene tanksene skyter, og skyte tanksene. Så bak søykene/inni en av containerne er det en eller to sprenge tønner, skyt den og voila, døra spretter opp og kjør inn. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 enda et: Gå bak det huset med rødt tak. Der finner du en veg bak. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) sitter fast her: Med den lange brua Du skal gå til det største huset, så går du rundt huset.. der finner du veien. Du skal altså gå langs fjellsiden nedenfor huset.... da kommer du på undersiden av broa... så følger du den, når du er ferdig der går du tilbake til bilen og kjører over broa. Synest å huske at du kommer oppå broa og får skrudd av kraftfeltet derfra. Lenge siden jeg var der (greide spillet kl 12 i dagtidlig). Endret 17. november 2004 av PantZman Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 fant det var å gå under brua, komme seg til brytern, slpå den av, drepe to stykker, løpe til rakettene, drepe sånt stygt fly man løper fra når man trykker på brytern. Så kjøre over og til neste chapter. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kommer ikke videre Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hei, nå er jeg her: se bilde jeg har skrudd alle de tingene til rød, hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå