cfcmegafan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Til høyre og opp en stige ved inngangen av en bakgård. 9459063[/snapback] TAKK:D Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei, jeg spør her jeg, selv om det er half life (1) jeg trenger hjelp i. Hva skal jeg gjøre for å få staret flammegreia? dyret er jo udødelig. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 DU må aktivere en masse herk og vas, det var vel ei Bensin Pumpe og ei Vann pumpe tenker jeg. I tillegg må du aktivere en generator. Når du har gjort dette går du opp i det rommet der den scientisten ble drept, der er det en knapp du skal trykke på, når du gjør det blir monsteret flamed to death! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ja, jeg har aktiver Bensin/vann pompa, men jeg får uansett ikke til å starte lightern... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nå er det en stund siden jeg spilte HL1... kanskje jeg nesten må det nok en gang Tar det fra husken.. Du må aktivere bensinpumpen (som du har gjort) og en annen pumpe opp gjennom den enorme viften. Når det er gjort går du tilbake til der monsteret er og prøver å snike deg sakte opp til aktiveringsrommet. Om begge lysene på kontrollpanelet er opplyst, kan du sette i gang rakettmotoren og nyte synet. PS: Ikke stå for nærme, og helst dukk ned. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Også må du for all del ikke glemme å aktivere strøm generatoren! Aktiverer du ikke den, no flames! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 En av de tøffeste bossfights ever! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvor i He***** finner jeg strømreaktorn, jeg er litt sint nå, har bunnyjumpa rundt hele skiten (bra trening da ) men finner ikke no strømreaktor. Skjenner jeg Half Life rett så har jeg sikkert passert den 1000 ganger nå :!: Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvor i He***** finner jeg strømreaktorn, jeg er litt sint nå, har bunnyjumpa rundt hele skiten (bra trening da ) men finner ikke no strømreaktor. Skjenner jeg Half Life rett så har jeg sikkert passert den 1000 ganger nå :!: Det er umulig å unngå den for å si det sånn! Har du kommet ned dit kommer du deg bare opp igjen ved å aktivere generatoren Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nei? jeg bare pælmer noen granater ned til (kaller det dyret jeg) dyret, så springer opp? Men når jeg skal skru på lightern så funker det ikke, kommer en sånn "nuuu" lyd, og det lyser på 2 lamper men den siste, power lampa lyser ikke. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Den lyser når du har aktivert generatoren Endret 23. oktober 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja skjønner det nå, men hvor er generatoren? jeg skjønner ikke hvor "ned dit" er... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Skal vi se, jeg tror ikke jeg husker det helt. Du må gå helt ned til bånn tror jeg, der er det en utgang. Der går du inn, så følger du bare nedover til generatoren. I det rommet der "dyret" er så er det 3 veier å gå: 1. Den du kommer fra. 2. Veien til pumpene og 3. Veien til generatoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå