Wooho Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hl-2 er rett frem all the way så er veldig rart at folk sitter fast i dette spillet. I stedenfor å legge ut screens så kan du jo finne walktroughs på nettet. Ikke for å være primpete altså. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Litt morsomt å ha det litt sosialt samtidig som man sitter fast da Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 fatter ikke at det er mulig og stå fast i hl2. dette er det mest gjenom tenkte spill jeg noengang har spillt. Alt er lett forstålig.... guess not men jeg syns nå det. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Møtte sjeldent på noen problemer hvor jeg satt fast. Bortsett fra en port hvor jeg sleit med å finne en eller annen form for strøm-adapter. Men da er det bare snakk om å lete litt. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 fatter ikke at det er mulig og stå fast i hl2. dette er det mest gjenom tenkte spill jeg noengang har spillt. Alt er lett forstålig.... guess not men jeg syns nå det. Jeg stod fast flere ganger, men fant ut av det etterhvert... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) *Fant det ut* Endret 1. juli 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hva skal man gjøre her? Ved hullet, etter ravenholm Seriøst, man skal liksom bare ta den tradisjonelle måten, litt etter litt liksom. Endret 1. juli 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hva skal jeg gjøre her a? Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Du må finne 4-5 blå tønner som du kaster i vannet under den rampa. De ligger rundt omkring rampa. Da retter den seg opp og du kan hoppe over med båten. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Har lasta ned HL Blue shift fra steam og sliter litt med denne plassen. Står nå i et heis kontrollrom og ser ut vindusåpningen på på kontrollrummet. Rett forran meg (noe som desværre ikke fremgår av bildet) står det en knapp som etter å ka blitt trykket på lyser grønt. Jeg har vridd om 2 ventiler i det store rommet før man kommer inn i kontrollrommet. Problemet er at jeg ikke får aktivert heisen nede i bildet eller vannet til å stige slik at jeg når stigen i en sidekoridor til det store rommet bak meg der den døde professoren ligger. HJELP! EDIT: Bilde må man ha. Endret 11. september 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Perpyro: Denne tråden er for HL2 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Sorry! 2 tallet var skrevet med så alfor liten skrift.(trangsynt) Uansett jeg er stuck! Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Hva skal jeg gjøre her a? Viss du hadde sett på første side i denne tråden ville du fått svar på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Får hele tiden mission failed.... Endret 27. september 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Skyt energikuler på de roterende bladene der en stund, så får du det nok til Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det er egentlig bare å fore transporteren og gunshipene med sånne energikuler, som jeg har glemt navnet på... Lenge siden jeg spilte nå... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har Eliminert shippan... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du må tråkke noen meter til høyre eller venstre, plukke energikuler og skyte på de roterende skjolda rundt toppen av strukturen som sender ut det snåle greiene Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 eg er ganske noob! kor går man når man er komt ut av tasjonen, og du er på ein plass med eit stort tårn i mitten`? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Til høyre og opp en stige ved inngangen av en bakgård. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå