Poor Leno Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Innlegg nr 1000 måtte bare ha den!! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 drit stor tråd da gratulerer da Poor Leno Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvis du er i toppen, av citadelet, skal du skyte kuler på den greia du er foran. skal prøve det med en gang Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hehe..var det alt? det var vist "bossen" det dær extremt bra spill!!! legger seg på en pen 3.plass, bak far cry og doom3.. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Innlegg nr 1000 måtte bare ha den!! Haha, synd du var 1 min for sent ute da! Fanta-boy postet rett før deg og fikk inlegg nr. 1000! haha dagens! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Innlegg nr 1000 måtte bare ha den!! Haha, synd du var 1 min for sent ute da! Fanta-boy postet rett før deg og fikk inlegg nr. 1000! haha dagens! Stakkars Leno(Tok du den ) Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Innlegg nr 1000 måtte bare ha den!! Haha, synd du var 1 min for sent ute da! Fanta-boy postet rett før deg og fikk inlegg nr. 1000! haha dagens! Stakkars Leno(Tok du den ) Hehe, joda! Flink i engelsk du! hahaha :!: Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Innlegg nr 1000 måtte bare ha den!! Haha, synd du var 1 min for sent ute da! Fanta-boy postet rett før deg og fikk inlegg nr. 1000! haha dagens! Stakkars Leno(Tok du den ) Hehe, joda! Flink i engelsk du! hahaha :!: Takk Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg sitter fast på et sted ute en sted jeg ikke hvet hvor er!?! Hvordan tar jeg disse forabba monstrene!?! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvordan tar jeg disse forabba monstrene!?! skyter dei med rocket-launcher f.eks. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du må på andre siden av 'mappet' (ca. nede i venstre hjørne av screenshotet ditt) for å finne ammo-bokser til rocketlauncheren (lenge siden jeg har spilt... men satser på at det er riktig). Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 bilder i signatur er da ikke lov? tror du bør fjerne det Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Okey, jeg sitter da fast i HL2. (Surprise). Jeg er i starten av Ravenholm, og får bare strøm når jeg prøver å komme over. Hjelp!! Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Okey, jeg sitter da fast i HL2. (Surprise).Jeg er i starten av Ravenholm, og får bare strøm når jeg prøver å komme over. Hjelp!! Lenge siden eg har spillt nå, så husker ikke helt, men du skal finne en annen vei, og finne en bryter! gå litt tilbake og leit (bryteren er rett bak deg oppi vinduet) om du ikke gidder å lete, kan du skrive: "sv_cheats 1" "noclip" da beveger du deg fritt! Skriv "noclip" for å slå av igjen! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Takk! Men gidder ikke jukse, ødelegger spillopplevelsen Foresten, her i Ravenholm var det Creepy Endret 24. mai 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Gå tilbake til det store bålet forran huset, bak en søyle på venstre side er det en gassventil du stenger og går inn i bygningen gjennom en dør bak bålet. Inni bygget i 3. etg. er det en bryter til å slå av strømmen. Lykke til! Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) For de første: Hvordan får man opp konsollen? har aktivert toggleconsole eller hva de nå er i Advanced i innstillingene men når jeg trykker ~ kommer den ikkje opp! For de andre... sitter fast her: (vedlagdt screenshot) Har funnet ein tunnell nesten oppi taket men kommer ikkje opp, er de der jeg skal? (Edit: er der du skal skur opp vanne med den runde tingen og der hvor alle di bensintønnene er) EDIT: Fikk til konsollen! Endret 29. mai 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Nei! Klatrer du ned rørene til høyre på bildet er det en ventil ca. halveis nedi der på et stort rør. Når ventilen er åpnet vil vannstanden stige og du kan da gå tilbake i det andre rommet og svømme gjennom en tunell under gulvet. Ventilen er et stort rødt rustete ratt, du skjønner når du ser det. Endret 29. mai 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 EG sitter fast i half-life, det skal vist være en bryter i dette huset der eg skal skru av strømen, meg eg finner den ikkje. Er i Ravenholm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå