supercub Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 her er jeg nå: hvor skal jeg ? Sjå litt tidligare i tråden Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Åssen får jeg åpnet porten? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 HL2 kommet allerede? hmmmm har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
supercub Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg er litt flau, men jeg kommer meg ikke videre fra der dette skjermbilde er tatt.. http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=3134335 Hva skal jeg gjøre her? EDIT: POST 200!! er DU flau ? ehh ? jeg kommer ikke lengere enn til noen tog ! Dukk ned. Det er eit hol på botnen av vatnet. Lenke til kommentar
supercub Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 H4ngm4N: Gå på land. Hugsa ikkje heilt kor hen, men det skal ikkje vere vanskelig å finne. gå inn og opp nokon trapper og skyt nokon tønner når du kjem ut igjen. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg er litt flau, men jeg kommer meg ikke videre fra der dette skjermbilde er tatt.. http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=3134335 Hva skal jeg gjøre her? EDIT: POST 200!! er DU flau ? ehh ? jeg kommer ikke lengere enn til noen tog ! Dukk ned. Det er eit hol på botnen av vatnet. Nå er jeg i ravenholm da... Etter at jeg har kommet over strømgjerdet i Ravenholm, og snakket med han gærne presten for andre gang. Hva gjør jeg da? kommer ikke videre... (siterer meg selv fra lengre oppe i tråden) Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 For alle som ikke har kjørt båt enda eller kjører båt nå. IKKE GÅ FRA BÅTEN. Jeg gikk fra båten fordi jeg var nesten død og kunne ikke forsvare meg når jeg kjørte. Spillet fortsatte å autosave mens jeg gikk og nå kommer jeg ikke tilbake til båten fordi jeg blir skutt på med raketter som dreper meg rimelig fort. Og jeg får ikke loadet tilbake dit fordi det ikke lenger finnes savegame. Jeg ble nødt til å skru på GOD mode for å komme videre fordi jeg ble drept av diverse helikopter og syreelver. Gadd jo ikke akkurat starte fra begynnelsen heller. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) hva gjør jeg her da ? har prøvd mye rart, men blir bare drept av alle rakettene. Endret 16. november 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hva gjør jeg her da ? har prøvd mye rart, men blir bare drept av alle rakettene. Prøv å kjør opp til høyre.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hva gjør jeg her da ? har prøvd mye rart, men blir bare drept av alle rakettene. Prøv å kjør opp til høyre.. fant ut av det..takk uansett Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Litt flaut men jeg sitter fast ganske tidlig i spillet. Jeg kom inn i et rom der det er en høy kant for å komme seg ut. Midt i rommet er et rør med en planke over som beveger seg litt når jeg står på kanten av planken og hopper. I hjørnet er en haug med søppel eller noe som jeg kan klatre opp til en slags tunnel med gitter fremfor (som ikke kan knekkes med crowbar) Jeg finner ingen måte å komme meg ut. Noen som skjønner hvor jeg mener og som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Litt flaut men jeg sitter fast ganske tidlig i spillet. Jeg kom inn i et rom der det er en høy kant for å komme seg ut. Midt i rommet er et rør med en planke over som beveger seg litt når jeg står på kanten av planken og hopper. I hjørnet er en haug med søppel eller noe som jeg kan klatre opp til en slags tunnel med gitter fremfor (som ikke kan knekkes med crowbar) Jeg finner ingen måte å komme meg ut. Noen som skjønner hvor jeg mener og som kan hjelpe meg her? Legg noen murstein på den innerste plankekanten..så tipper den opp og du hopper over kanten Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Legg noen murstein på den innerste plankekanten..så tipper den opp og du hopper over kanten Hehe.. såpass ja. Tusen takk for hjelpen. Det gjorde susen ja. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Åssen får jeg åpnet porten? Til høyre for deg der, kan du gå opp en trapp og inn i bygget. Gå så langt du kan og du finner bryteren til porten, men den funker ikke. Se til høyre der og du finner noe du kan skyte på, sier ikke mer Lenke til kommentar
supercub Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg er litt flau, men jeg kommer meg ikke videre fra der dette skjermbilde er tatt.. http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=3134335 Hva skal jeg gjøre her? EDIT: POST 200!! er DU flau ? ehh ? jeg kommer ikke lengere enn til noen tog ! Dukk ned. Det er eit hol på botnen av vatnet. Nå er jeg i ravenholm da... Etter at jeg har kommet over strømgjerdet i Ravenholm, og snakket med han gærne presten for andre gang. Hva gjør jeg da? kommer ikke videre... (siterer meg selv fra lengre oppe i tråden) hopp ned. ved andre enden er det ein stige til høgre. Lenke til kommentar
Kong Kord Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Heisan Jeg står fast ved demningen der en av to spaker er ødelagt. Noe som vet hvordan jeg kommer videre? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Heisan Jeg står fast ved demningen der en av to spaker er ødelagt. Noe som vet hvordan jeg kommer videre? Du bruker den ene spaken, ser hvilken port som åpner seg, tar båten og hopper gjennom hullet.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) siste måneden ? spillet gikk jo gold og fikk release 18.10 da Endret 17. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Noen som har kommet til et stort skip eller. Husker å ha spill litt på den når HL-2 Beta ble lekket! Hvis ikke så har Valve endret mye av storryen og mye av leveldesigne er forandret da! Husker den båten eide! Endret 17. november 2004 av Wooho Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Neeei! Ferdig med spillet! Forventa noen timer til da men, neida. Måtte være slutt nå. Var morro så lenge det varte. Allt for lett på "Normal" Edit: Fjernet bildet, vil ikke ødelegge for folk som ikke har kommet så langt. Endret 17. november 2004 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå