Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat skaffa meg Crowbar, og finne console i keyboard > advanced... men åssen i heite bruker jeg ~ i spillet ' , ¨ eller | gjør ingenting.

er det lissom for tidlig i spillet til å dra opp console? eller må jeg sette keyboardet til engelsk?

- Nm engelsk tastatur layout, like dårlig med det og :)

I essensen lurer jeg vel åssen jeg får HL2 til å forstå at jeg trykker ~

;)

skriv inn -console i launch options

fungerte ikke for meg å trykke | tasten selv etter å ha skrevet -console i launch options. Måtte lage en autoexec.cfg fil (i cfg folderen)med setningen

bind "valgfri tast f.eks f10" "toggleconsole"

Da får du opp console

Hvis du har skrevet inn -console så skal du ikke trenge å trykke knappen, fordi console kommer oppnår du starter spillet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Delvis velykket, jeg tok med en -console på slutten av linken, så jeg har opp console hele tiden, MAO så må jeg trykke Esc for å komme til console =)

Har du sjekka det Giggs?

edit: Btw.. noen som husker hvor jeg så Chaper og scene navna? jeg henta den blå dritgrav tingen, og vil ikke spille derfra :p Er ved Raven sjappa btw.

Endret av Xtrem
Lenke til kommentar
Står fast i Route Canal, kommer ikke forbi duden på bildet. Er det en bug, eller skal jeg en annen vei???

Ser ikke noe bilde :dontgetit:

EDIT: No kom det ja... :confused:

Mener du at han fyren bare står der? Han skal vel flytte seg når du går bort til han, så det må være en bug visst han bare står der... Eg kan ikke huske at han fyren var DER heller, e han ikke lenge før(eller etter)?

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
Han bare står der, hvis jeg går bort og trykker på e-tasten sier han '...move on...' og noe annet, men det er umulig å gå forbi ham. Må starte hele nivået på nytt da??

Kan virke sånn. Eller skyte han :p ... Men da får du vel mission failed eller noe sånn?

Lenke til kommentar
Han bare står der, hvis jeg går bort og trykker på e-tasten sier han '...move on...' og noe annet, men det er umulig å gå forbi ham. Må starte hele nivået på nytt da??

Kan virke sånn. Eller skyte han :p ... Men da får du vel mission failed eller noe sånn?

Går det i det hele tatt an å skyte folk på HL2 da?? Ikke som jeg husker ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Etter at jeg ble ferdig med spillet

tok jeg det på nytt med alle våpen og udødelig

+ sette inn bilen der det passer meg (inne også)

Dette er bare for gøy ,men der man får drakten i begynnelsen av spillet

kommer man ikke videre om man har alle våpen,for da har han drakten fra før osv. mange ting som stanget da.

Jeg drepte de 4 vaktene i første brett .men da kom aldri dama og jeg måtte starte på nytt

Lenke til kommentar
Etter at jeg ble ferdig med spillet

tok jeg det på nytt med alle våpen og udødelig

+ sette inn bilen der det passer meg (inne også)

Dette er bare for gøy ,men der man får drakten i begynnelsen av spillet

kommer man ikke videre om man har alle våpen,for da har han drakten fra før osv. mange ting som stanget da.

Jeg drepte de 4 vaktene i første brett .men da kom aldri dama og jeg måtte starte på nytt

"OK". Interessant å vite :p

Jaja, prøvde det samme jeg også, så kom ikke videre der du må ta på deg drakten. Sett på cheats etter der, så går det nok bra :)

Lenke til kommentar

hei:D jeg har akkurat runda hl2...og nå har jeg lyst til å runde det en gang til...bare d at nå har jeg lyst til å runde d med cheats.......men d som er problemet mitt er at jeg ikkje får ned consolle?Noen som si meg hovordan jeg får d ned ?

Lenke til kommentar

ikke noe du får ned. men dukker opp når du trykker Esc

men først må du trykke på steam logoen på skrivebordet ditt

høyreklikke. så play games ..så høyreklikke på hl2,, så launch optoins knappen så skriver du

-console

så ok.gå ut og start spillet

i menyen har du fått opp enda ett vindu da skriver du

sv_cheats1

så fungerer kodene

god udødelig

osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...