the_zombie Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har akkurat skaffa meg Crowbar, og finne console i keyboard > advanced... men åssen i heite bruker jeg ~ i spillet ' , ¨ eller | gjør ingenting.er det lissom for tidlig i spillet til å dra opp console? eller må jeg sette keyboardet til engelsk? - Nm engelsk tastatur layout, like dårlig med det og I essensen lurer jeg vel åssen jeg får HL2 til å forstå at jeg trykker ~ skriv inn -console i launch options fungerte ikke for meg å trykke | tasten selv etter å ha skrevet -console i launch options. Måtte lage en autoexec.cfg fil (i cfg folderen)med setningen bind "valgfri tast f.eks f10" "toggleconsole" Da får du opp console Hvis du har skrevet inn -console så skal du ikke trenge å trykke knappen, fordi console kommer oppnår du starter spillet Lenke til kommentar
Xtrem Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tusen takk for svar, skal teste de nå Lenke til kommentar
Xtrem Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Delvis velykket, jeg tok med en -console på slutten av linken, så jeg har opp console hele tiden, MAO så må jeg trykke Esc for å komme til console =) Har du sjekka det Giggs? edit: Btw.. noen som husker hvor jeg så Chaper og scene navna? jeg henta den blå dritgrav tingen, og vil ikke spille derfra Er ved Raven sjappa btw. Endret 14. januar 2005 av Xtrem Lenke til kommentar
Diggdigg Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Står fast i Route Canal, kommer ikke forbi duden på bildet. Er det en bug, eller skal jeg en annen vei??? Endret 21. januar 2005 av Diggdigg Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Står fast i Route Canal, kommer ikke forbi duden på bildet. Er det en bug, eller skal jeg en annen vei??? Ser ikke noe bilde EDIT: No kom det ja... Mener du at han fyren bare står der? Han skal vel flytte seg når du går bort til han, så det må være en bug visst han bare står der... Eg kan ikke huske at han fyren var DER heller, e han ikke lenge før(eller etter)? Endret 21. januar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Diggdigg Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Han bare står der, hvis jeg går bort og trykker på e-tasten sier han '...move on...' og noe annet, men det er umulig å gå forbi ham. Må starte hele nivået på nytt da?? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Han bare står der, hvis jeg går bort og trykker på e-tasten sier han '...move on...' og noe annet, men det er umulig å gå forbi ham. Må starte hele nivået på nytt da?? Kan virke sånn. Eller skyte han ... Men da får du vel mission failed eller noe sånn? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Han bare står der, hvis jeg går bort og trykker på e-tasten sier han '...move on...' og noe annet, men det er umulig å gå forbi ham. Må starte hele nivået på nytt da?? Kan virke sånn. Eller skyte han ... Men da får du vel mission failed eller noe sånn? Går det i det hele tatt an å skyte folk på HL2 da?? Ikke som jeg husker ihvertfall Lenke til kommentar
War Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Etter at jeg ble ferdig med spillet tok jeg det på nytt med alle våpen og udødelig + sette inn bilen der det passer meg (inne også) Dette er bare for gøy ,men der man får drakten i begynnelsen av spillet kommer man ikke videre om man har alle våpen,for da har han drakten fra før osv. mange ting som stanget da. Jeg drepte de 4 vaktene i første brett .men da kom aldri dama og jeg måtte starte på nytt Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Etter at jeg ble ferdig med spillet tok jeg det på nytt med alle våpen og udødelig + sette inn bilen der det passer meg (inne også) Dette er bare for gøy ,men der man får drakten i begynnelsen av spillet kommer man ikke videre om man har alle våpen,for da har han drakten fra før osv. mange ting som stanget da. Jeg drepte de 4 vaktene i første brett .men da kom aldri dama og jeg måtte starte på nytt "OK". Interessant å vite Jaja, prøvde det samme jeg også, så kom ikke videre der du må ta på deg drakten. Sett på cheats etter der, så går det nok bra Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hei:D jeg har akkurat runda hl2...og nå har jeg lyst til å runde det en gang til...bare d at nå har jeg lyst til å runde d med cheats.......men d som er problemet mitt er at jeg ikkje får ned consolle?Noen som si meg hovordan jeg får d ned ? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ikke noe du får ned. men dukker opp når du trykker Esc men først må du trykke på steam logoen på skrivebordet ditt høyreklikke. så play games ..så høyreklikke på hl2,, så launch optoins knappen så skriver du -console så ok.gå ut og start spillet i menyen har du fått opp enda ett vindu da skriver du sv_cheats1 så fungerer kodene god udødelig osv Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 sjekk i cs forumet, er en sticky der ossn du kan få ned console med standard console knapp Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Men jeg har ikkje registrert hl2 i steam,jeg spiller d bare i offline mode!!! Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Du spiller piratversjon med andre ord... Har ikke noe å si da men.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Gå/Kjør rett frem og opp til den bunkeren Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hmm, sitter fast igjen jeg Når jeg går videre blir jeg skviset, men det er ikke noe annet sted å gå.... Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du skal gå til en av sidene, der er det en inngang. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du skal gå til en av sidene, der er det en inngang. Hmm, finner ingen inngang, hvilken side? Hvor langt inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå