Torjus Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 @r0zie: Kan du ta litt flere og bedre bilder? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 er ikke no poeng, det er noen her bak som har satt seg fast på samme plassen, og viser bilder uansett, jeg kom ikke meg vekk fra sensorene så jeg må nok starte over igjenn, langt bak.. Lenke til kommentar
GnomiS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det skal ikke være nødvendig. Når jeg greide det gjort jeg det i samme rekkefølge som deg. Husker at du må hoppe over den første sensoren.... Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 er ikke no poeng, det er noen her bak som har satt seg fast på samme plassen, og viser bilder uansett, jeg kom ikke meg vekk fra sensorene så jeg må nok starte over igjenn, langt bak.. Da jeg var der gjorde jeg den domme feilen at jeg brukte grav-gunen og tok med meg et av bildene som hang på veggen til like utenfor døren, slik at jeg kunne kaste bildet gjennom sensoren og utløse "alarmen". Så stod jeg der utenfor jerndøren, uten noen mulighet til å komme meg inn igjen. Det endte med at jeg måtte starte hele levelen om igjen Det er ikke noe sånt du har gjort da? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jo - som sagt.. jeg gikk inn og kom meg ut igjen, har sittet i 2 timer nå bare for å komme på den samme plassen igjen.. Irriterende. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du skal igjennom rommet uten å være nær noen av sensorne. for å greie det må du "klatre" rundt i rommet over og under sensorene Hehe, tusen takk, nå fikk jeg det till Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 er i core på det huset som går til himmelen :S han slemme professor gubben prøver å stikke av med en portal, portalen åpner seg og det kommer to "helikopter" ut, jeg skyter ned begge, hu dama som er med gordon maser om å stoppe professoren, så går det en stund og jeg får mission failed.. noen som vet hva jeg skal? virker ikke som om jeg kan gjøre noe ^^ Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvis du er der jeg tror du er, skal du bruke Gravitygun til å skyte sånne lysende kuler som svever rundt omkring på den portalen han er inne i.. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 takk for kjapt svar, jeg prøver det Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg får ikke den "ballen" på antlion traininga uansett hva jeg gjør. må vær en bug noen tips? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg får ikke den "ballen" på antlion traininga uansett hva jeg gjør. må vær en bug noen tips? Den ballen får du jo når du drepper den store antlionen? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 det står att jeg skal trykke på "mouse button1" for å gjøre noe greier me bugbait. men det skjer ingenting. har bare de våpnene jeg allti har hatt. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Når du drepte den store antlion like før, skulle du ha plukket opp BugBait fra "liket" av den store antlion. Tror muligens man må gjøre det aktivt - husker ikke om jeg fikk den i hendene av han som dukket opp der. Tror jeg måtte plukke den opp selv. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 oooh, bugger. må jeg finne den saven igjen da. jaja, skal prøve Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 endeli! jeg trodde jeg skulle få den "ballen" me han duden jeg. men nå gikk det endeli. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hva skal jeg gjøre når jeg kommer på toppen av den skyskraperen og han onde skjefen (husker ikke navne på han) rømmer. Det kommer også to "fly" for å stoppe meg. Tiden renner ut for, så det er åpenbart at jeg må gjøre noe raskt. Har dessverre ingen bilde, men tror det er siste brett. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 bruk gravity gun og hent ut energi kuler å skyt ned flyene, og så skyter du ned de metal platene som spinner rundt kraftstrålen rett forran deg. AKIRA Lenke til kommentar
Xtrem Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Jeg har akkurat skaffa meg Crowbar, og finne console i keyboard > advanced... men åssen i heite bruker jeg ~ i spillet ' , ¨ eller | gjør ingenting. er det lissom for tidlig i spillet til å dra opp console? eller må jeg sette keyboardet til engelsk? - Nm engelsk tastatur layout, like dårlig med det og I essensen lurer jeg vel åssen jeg får HL2 til å forstå at jeg trykker ~ Endret 13. januar 2005 av Xtrem Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har akkurat skaffa meg Crowbar, og finne console i keyboard > advanced... men åssen i heite bruker jeg ~ i spillet ' , ¨ eller | gjør ingenting.er det lissom for tidlig i spillet til å dra opp console? eller må jeg sette keyboardet til engelsk? - Nm engelsk tastatur layout, like dårlig med det og I essensen lurer jeg vel åssen jeg får HL2 til å forstå at jeg trykker ~ skriv inn -console i launch options Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg har akkurat skaffa meg Crowbar, og finne console i keyboard > advanced... men åssen i heite bruker jeg ~ i spillet ' , ¨ eller | gjør ingenting.er det lissom for tidlig i spillet til å dra opp console? eller må jeg sette keyboardet til engelsk? - Nm engelsk tastatur layout, like dårlig med det og I essensen lurer jeg vel åssen jeg får HL2 til å forstå at jeg trykker ~ skriv inn -console i launch options fungerte ikke for meg å trykke | tasten selv etter å ha skrevet -console i launch options. Måtte lage en autoexec.cfg fil (i cfg folderen)med setningen bind "valgfri tast f.eks f10" "toggleconsole" Da får du opp console Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå