daffyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 altso va gjor du for å opne den? Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Husker ikke helt, trur Barney sier noe til deg. Men er den ikke åpen hele tiden da? Har du vært innpå rommet der før? Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nei, da vet jeg ikke helt.... Kanskje du må ødelegge de sentry-gun greiene som er i gulvet, eller noe sånt? Lenke til kommentar
Kristoffer_89 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg kommer meg ikke videre herfra :S Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg kommer meg ikke videre herfra :S Her må du nok leke deg med grav gun og skyte vekk noen bremseklosser som står under en Combine-bil. Da triller bilen bakover, og strømledningen bilen er festet til ryker, slik at skjoldet ved brua forsvinner. Så kan du bare kjøre rolig videre på HL2-landeveien Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Som sagt over ... Endret 2. januar 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kristoffer: Hvis du er der jeg tror du er, så skal du finne en bil et lite stykke bak deg. Denne er kobla til en strøm-drings, og ved å ta vekk de små klossene under hjula på bilen, vil den dra ledningen den er kobla på (som også er kobla på en stor trafo eller noe slikt) og kutte strømmer til den "forcefielden" Lenke til kommentar
Kristoffer_89 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tusen takk skal dere ha Lenke til kommentar
PunkerGompen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Duden står der å roper "The Freeman must squeeze the bugbait sharply if..." Hvem hva hvor ? Kommer ingen vei... Bilde: Endret 2. januar 2005 av PunkerGompen Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Den "ballen" du nettopp fikk, bare "skyt" med secondary-fire knappen med den så skal du nok klare å komme deg videre Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Den "ballen" du nettopp fikk, bare "skyt" med secondary-fire knappen med den så skal du nok klare å komme deg videre Forstår ikke hvorfor så mange sliter med å gjøre som "mannen" seier Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er nå på "Follow Freeman"..Er inne i den kuppelen, der jeg skal deaktivere 3 generatorer. Har deaktivert 2 av dem. Før jeg gjorde dette så jeg inn i et rom med mange røde lasere og Barney sa noe ala "That room looks well protected, I'll betcha it will be something worth fighting for in there" Skjøt på laserne slik at de sprengte, og denne jerndøren som er avbildet her, lukket seg. Har nå gått rundt i 30min, men fortsatt så er døra lukket! Vil bare ha tips, ikke walktrough please Ingen som vet? Får vel bare starte "Follow Freeman" kapittelet på nytt igjen da viss du fremdeles ikke har funnet det ut, IKKE SPRENG NOE, her skal du bruke skills, hoppe litt kanskje. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg har kommet til den antlion treninga, men jeg får ikke den "ballen". det står bare att jeg skal trykke mouse1 for å kaste den. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det kan jo være en bug , men du skal egentelig ha 'ballen' blant våpnene dine nå, så trykk på nummertastene fra 1 osv. til den dukker opp. Venstre musklikk for å kaste, høyremusklikk for å påkalle antlions. Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bugbait skal være på 6-tasten. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) jeg sitter fast nå og, er på mission med barney, skal knerte noen sånne reaktor eller noe, er 3 til sammen, har tatt den til venstre og den i midten, men den til høyre finner jeg ingen vei til.. er en sånn metall dør som lager pipe lyder men det går ikke an å opne den.. Kanskje navnet på filen sier noe om hvor jeg er viss du ikke sjønte eller det er fler lignende ting du må gjøre.. http://home.no.net/sonerds/d3_c17_10b0000.jpg Edit så det var noen andre som var stuck på samme plassen, men jeg har knerta alle de sentry greiene på golvet, og jern døra er forsatt lukket.. barney ser ikke ut til å si noe.. Endret 3. januar 2005 av r0zie Lenke til kommentar
GnomiS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du må gå igjennom det rommet hvor det er en del sensorer tvers over rommet. Mener å huske at du skal ha gått forbi rommet før du tok de to andre. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 nope, gikk inn der og ut igjen før døren ble lukket, testet med noclip nå nettop, ser ut som jeg ble utsatt for en liten bug elns.. ligger litt tynt an da.. barney står bare der :S Lenke til kommentar
GnomiS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du skal igjennom rommet uten å være nær noen av sensorne. for å greie det må du "klatre" rundt i rommet over og under sensorene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå