ttt Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tror jeg skal inn i denne bygningen og deaktivere en "et eller annet" som skyter ut en stråle av noe slag, men hvordan? gå inn døra lengst til høgre for deg. den er stengt med sånn energi skjold, men det er bare å drage ut ledninga med gravity gunen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvordan tar jeg meg av denne karen? Jeg har prøvd det meste. Du må bruke gravity gunnen og skyte energi kuler på han. Greit. Jeg har prøvd det, men jeg må vel bare prøve hardere! Takk for hjelpen! Eller så kan du bare drite i å ta han. Bunnyjump fra du kommer ned fra kanten og til du er forbi han. Funker uber Lenke til kommentar
audhage Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvordan bunnyjumpe? ("guide"? ) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er egentlig ikke "bunny-jumping" i den forstand som vi kjenner det fra f.eks. CS, du trenger bare å hoppe hele tiden mens du springer fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Znib2BjT Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 noen som vet hvordan man kommer videre her ? 2 båter sperrer den ene siden. bak meg er det en sluse. virker som man skal komme seg opp og åpne slusene, men finner ikke noen plasser å komme seg opp. hl.jpg.2 Lenke til kommentar
John P. Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 noen som vet hvordan man kommer videre her ? 2 båter sperrer den ene siden. bak meg er det en sluse. virker som man skal komme seg opp og åpne slusene, men finner ikke noen plasser å komme seg opp. Du skal vel så vidt jeg husker ikke den veien, men rygg litt og ta til høyre. Når du kommer helt i enden da, kan det se ut som du ikke kommer lenger, men ta fart så går det bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Znib2BjT Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 kom derfra. måtte kjøre opp en "vegg" og ned på andre siden. var noen skur man kunne kjøre under. Lenke til kommentar
PunkerGompen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg er her...skal jeg opp denne stigen ? Isåfall...hvordan ? Bilde: Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du skal slå av låsen på grinda på stigen Lenke til kommentar
PunkerGompen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du skal slå av låsen på grinda på stigen aaah...crap! Snakk om å gjøre det vanskeligere enn det er. PS! Klarte å komme med opp til stigen ved å bygge et "tårn" av skap og tønner, men kom meg ikke lenger enn noen trinn... PG! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hjelp meg, eg veit ikkje kor eg skal! ^^ Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 ingen som veit? veit at det er lett, men venskelig å si med ord. Bare prøv å gå litt opp å ned der så skal du finne en gang som går vidre! Lenke til kommentar
John P. Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Du kom ovenfra ikke sant? Og gikk ned den ødelagte trappa man ser oppe til høyre på bildet? Og så, når du kom ned der, dukket det opp to Combines? Du skal inn der de to Combines'ene kom fra, og så vidt jeg kan se utfra bildet ditt, er det rett til venstre for der du står. Mulig du må opp eller ned ett hakk. Hvis ikke jeg husker feil, er det noen dørstoppere du må fjerne med Gravity Gun for å komme inn der. Men den første døra skal være åpen tror jeg. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Du kom ovenfra ikke sant? Og gikk ned den ødelagte trappa man ser oppe til høyre på bildet? Og så, når du kom ned der, dukket det opp to Combines? Du skal inn der de to Combines'ene kom fra, og så vidt jeg kan se utfra bildet ditt, er det rett til venstre for der du står. Mulig du må opp eller ned ett hakk. Hvis ikke jeg husker feil, er det noen dørstoppere du må fjerne med Gravity Gun for å komme inn der. Men den første døra skal være åpen tror jeg. Ja, du kjeme til ei dør du ikkje kan opne og det er eit rom på sida av døra. Viss du går inn i det rommet kan du sjå døra frå den andre sida gjennom eit vindauge. Bruk gravity-gunen til å fjerne slåa på døra gjennom vindauget. Endret 31. desember 2004 av Brighto Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hahaha, seriøst folkens, har dere problem med sånne små ting. "Gå tilbake til båten", "Skyte av en hengelås", "kjøre litt tilbake".. Trengte vell 20timer å spille igjennom det uten noe hjelp. Er jo bare å tenke litt logisk og at di vil at du skal trikse me fysikmotoren. Ettersom det jeg ser på noen av skjermbildene her så er jo dere bare å surrer i starten enda, har jo såvidt begynnt! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ikke alle som føler seg like hjemme i fps som noen her da vet du. Jeg hadde ikke et eneste problem hele spillet igjennom egentlig. Eneste var den forbanna ventilen under vannet. Fant ikke veien ut. Men det var det. Alt annet gikk liksom av seg selv, og gåtene er jo ikke kompliserte - de er åpenbare. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Joda, det var det samme her. Men da kan jeg ihvertfall hjelpe andre som trenger hjelp. Er ikke alle som 'kan' det der med å spille spill med "oppgaver" å løse. De som har spillt en del spill skjønner det med en gang som regel. I tillegg tror jeg det er en del flere nå som er 'rastløse' og ikke orker/gidder å bruke tid på å løse problemene, men vil fortest mulig fram. Litt avhengig av alder muligens(?). Men ofte tror jeg også man overanalyserer problemet, når løsningen er utrolig enkel. Det skjedde meg en gang eller to(ventilen som SkyMarshall nevner f.eks.). Lenke til kommentar
PunkerGompen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Jeg er på en plass med noen vognsett med tog, og en irriterende laser-dings som skyter meg. Hvordan komme forbi uten å dø ? <We don't go to Ravenholm> Endret 31. desember 2004 av PunkerGompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå