ELR Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Det skulle da funke å "skyte" den opp med g-gun. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Det skulle da funke å "skyte" den opp med g-gun. Var det jeg gjorde. Hopp uti og plaff løs. Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Ok, takker. Skal teste det ut. Hvis det ikke funker så får jeg vel bare begynne fra et tidligere punkt igjen. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Sitter fast igjen.... Finner ikke ut hva som skal gjøre hær.... Noen? Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Det er bare til å gå nedover vel? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Nei det er ikke det. Ser ingen plasser jeg kan gå.... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Nei det er ikke det. Ser ingen plasser jeg kan gå.... let rundt der hvor du er, kan ikke huske at jeg hadde noe som helst problem der hvor du er nå, dvs. jeg klarer ikke forstå hva som er problemet. Sikkert enklere enn du tror. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Tankevekker: Dær nede på bildet var det mange olje fat fylt med olje, så når en sprengtes så sprengtes alle,, og alle rare krabber og "ailien"`s ble sprengt.... Skjønner ikke! Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Vis det er i ravenholm som jeg tror det er. Så er det en stige til venstre for deg tror jeg, leit etter stiger ! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Når finner man g-gunnen? Synes jeg har spilt en stund allerede, men ikke sett noe til den? Får jeg den eller må den finnes på egen hånd? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Når finner man g-gunnen? Synes jeg har spilt en stund allerede, men ikke sett noe til den? Får jeg den eller må den finnes på egen hånd? ** SPOILER ** du får den når du kommer til Black Mesa East, dvs. rett etter at du er ferdig med å kjøre båt Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Im stuck! I prison der det kommer så JÆÆÆÆVELIG mange soldater og jeg 3 turrets og sette opp! Det er jo ikke rå å klare det! Soltatene velter turretsene lett som bare det og jeg blir drept! Jeg holder ut til max der hu sier at "You must have hit a motherload of soldiers!" Hva gjør jeg her? Jeg lagde en demo med hvordan du VIRKELIG løser dette ONE TO WATCH! hehe. lagre .dem filen i X:\Steam\SteamApps\[email protected]\half-life 2\hl2 start hl2 og skriv playdemo prisonmayhem og trykk enter! enjoy Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 syns det er veldig få som har på AA .. Det gjør jo bilde mye finere.. Bedre å ta på fullt med AA og skru ned fra f.eks 1280 * 1024 til 1024 * 768 .-- Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Eller ha fullt på alt ink. AA og kjøre flytende i 1600x1200 Endret 30. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Im stuck! I prison der det kommer så JÆÆÆÆVELIG mange soldater og jeg 3 turrets og sette opp! Det er jo ikke rå å klare det! Soltatene velter turretsene lett som bare det og jeg blir drept! Jeg holder ut til max der hu sier at "You must have hit a motherload of soldiers!" Hva gjør jeg her? Jeg lagde en demo med hvordan du VIRKELIG løser dette ONE TO WATCH! hehe. lagre .dem filen i X:\Steam\SteamApps\[email protected]\half-life 2\hl2 start hl2 og skriv playdemo prisonmayhem og trykk enter! enjoy har mange DRITBRA tips som gjør det pease of cake: først tar du med begge turretene, eller den ene hvis du ikke gidder å gå to ganger, så når du er framme kaster du de ned, OBS: før du hopper ned ta med bordet som er på det kontoret oppe. Så tar du de kassene du ser etter å ha hppa ned og setter: Husk at du ma ha 2+1 kasse oppå hverandre for at combines ikke skal komme. Kasse-----------|------------------|----------kasse | | bord-------------|------------------|----------åpent Så trenger du bare å beskytte bordet og der det er åpent. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Eller ha fullt på alt ink. AA og kjøre flytende i 1600x1200 poenget er at de fleste har ikke en pc til å bedrive slike grafikker.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Eller ha fullt på alt ink. AA og kjøre flytende i 1600x1200 poenget er at de fleste har ikke en pc til å bedrive slike grafikker.. Legg merke til overdreven bruk av smileys. Nei er jo synd det egentlig, for det spillet burde oppleves i full trøkk av absolutt alle. Ellers går man glipp av noe stort. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hvor "høyt" kan jeg sette med mitt system? Jeg aner virkelig ikke, og har ikke prøvd. Intel P4 3.4 Ghz Asus p4c800E 2Gb PQI Turbo memory Powercolor Radeon X800XT PE 256MB V Endret 30. november 2004 av vetle Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hvor "høyt" kan jeg sette med mitt system? Jeg aner virkelig ikke, og har ikke prøvd. Intel P4 3.4 Ghz Asus p4c800E 2Gb PQI Turbo memory Powercolor Radeon X800XT PE 256MB V fullt Guffe gutt.. Du har en syk pc.. btw : skrytepost ? Endret 30. november 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 nei, ikke skrytepost, jeg aner ikke hvilke innstillinger jeg kan sette i spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå